KAMU YANG SUKA SAYA

02 November 2011

Makan Dengan Percuma @ Dapur Ayam Penyet

Semalam makan free..bos banjer...

Tengahari tadi pun Makan Dengan Percuma lagik kat Dapur Ayam Penyet @ Maju Junction. Alhamdulillah. Hari-hari orang belanjer kan baguss....(^_^)

Biasalah...awal-awal bulan powlah rakan kongsi dan peguam-peguam. Semoga rezeki mereka lebih murah. Boleh share ngan kami. Ngeh!

~Bawal Bakar~

Hanya gambar makanan yang di pesan oleh saya je sempat snap. Perasaan Malu! Sebab makan ngan rakan kongsi & peguam.

Alin Marlini : Rindu :) Ikan Gurame Bakar di KAMPUNG DAUN

14 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

terbaikla ikan tu...
uhuk2..terliur plak..da la x lunch rini.. :(

:: Mrs.Eady :: berkata...

ayam penyet mmg sedappp!!!!

miloais berkata...

best banget makan free ni! ekekekeke

Yan berkata...

akak masih tak dapat lagi cari nasi ayam penyet yang sedap lahh...

eni osman berkata...

nanti kalau kak eni jumpa alin boleh la belanja makan dkt situ ye...nak juga makan free...he he...:)

kasihredha berkata...

jom gi Puncak lagi :))

Nava Krishnan berkata...

I like the sambal to go with the dish.

Dalila Hamid berkata...

nampak menarik la pulak... msti sedap.. :)

ibuintan berkata...

ikan bakar tu memang nampak terbakarnya... hehehe

Ati Masrif berkata...

tak pernah makan kat sin lagi...
mahai tak...?

Alin Marlini berkata...

Salam..memang sedap pun. Harga dia rasanya bawah RM10 kot..tak sure sb org belanjer kan..hehehe

PinKy MoMMa berkata...

sedapnyer makan memenyet menyet tu huhu..lagi sedap dia free.. ;)

munna berkata...

munna juga yg blm pernah makan dekat mana2 ayam penyet

.glass hal full. berkata...

wow.. nasi ayam pnyet.. =) sedap kan =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...