Ngeh!Ngeh!
Assalamualaikum para sahabat yang saya kasihi...
Ye..memang saya tengah sibuk beli barang Jepun...bukan untuk ke Jepun...tapi untuk rumah + anak2 + macam-macam lagilah...hehehehehe...
Memang saya teringin sangat nak pi Jepun tu..tapi jauh sangat. Banyak pakai duit plak. Tunggulah..kot-kot..Qayyum pi belajar kat sana..Mama dia leh numpang sekali ^_^
Semua barang-barang kat Daiso ni RM5 hengget. Tapi ada jugak harga lain.Ikut korang nak pilih yang mana. Kalau nak untung pilih yang besar-besar. Kalau nak rugi pilih yang kecik-kecik..tak berbaloi rasanya..
Tengoklah hasil pembelian saya + anak-anak. Ntah apa-apa ntah.







