KAMU YANG SUKA SAYA

28 Oktober 2011

3 serangkai penyakit

Assalamualaikum...Salam Jumaat...

Dah banyak hari tidak mengupdate blog. Bukan apa..banyak perkara berlaku dalam kehidupan 2-3 hari yang lepas.

Rasa tidak sihat. Selsema. Sakit Gusi. Bengkak Gusi. Hati tidak tenteram. Gelisah. Berdebar-debar. Semua ada..

Akibat paling takut + fobia jumpa Doktor Gigi...saya ke farmasi jek. Telan ubat sakit Gusi. Bengkak Gusi. Antibiotik. Baru lega sikit. 

Alin Marlini : Gusi yang sakit...ada kena mengena ngan tangan yang nak menulis ke? Mestilah ada...kalau gusi sakit..hati lagi sakit..mana ada perasaan nak berblogging. Betul tak?

8 ulasan:

adarnadzmie berkata...

semoga alin cepat sembuh...
sempat lagi tu wat lawakkk..kihkih

Mama Gee berkata...

kalau gigi sakit..atau telinga sakit...even selsema sekali pun..rs malas nk buat pe2...rs nk baring duk diam2 je... :)

*SiRibenMerah berkata...

seb baik bukan 3 serangkai yg lagi satu tuh.. hehehe.. bikin panik je baca tajuk..

get well soon :)

abah khalisha berkata...

3 serangkai ini ok lg..jgn yg btl2 3 serangkai tu..seram

Alin Marlini berkata...

Kak Normi : hehehehehe...kasi ht sendiri girang..

Mama Gee : memangpun...

SRM & Abah Khalisha: mintak disimpangkan kalau 3 serangkai yg tu..huhuhu

sisdee berkata...

saya paling tak suka sakit gg..tp sbb tak tahan mmg saya akan g gak jmpa doctor tuk settlekan sakit gg tu:)

mmg ada kaitan..rasa nk bagi penampo kat org pun ada klu sakit gg hahahha

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

cian die.. sakit gigi lagi ke kak.. sabar je la.. pe lagi.. membuta je la kak 24 jam.. hehe :)

:: Mrs.Eady :: berkata...

dari gigi turun ke hati ke cik kak..kekeekek...

take care :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...