KAMU YANG SUKA SAYA

28 Oktober 2011

Makan-Makan @ Restoran Ayam Penyet Api TSB

Assalamualaikum......

Maaf mood ke laut 2-3 hari lepas. Dah jadi macam CEROI plak..hehehehehe...

Sempena befday abah saya yang lalu, kami 3 beradik pakat nak sharing belanjer abah. So, decide makan-makan dekat-dekat rumah jek. Kat rumah saya ada tempat baru yang baru nak membangun. Dulu bekas tapak MSG (Kilang Buat Cermin). Sekarang dah membangun dan dikenali sebagai TSB. Banyak kedai-kedai baru dibuka. Best!

Hujan renyai-renyai...kami terus ke Restoran Ayam Penyet Api di TSB. Adik Tengah saya dari Bangi pun turun..sebab kata nak sharing belanjer kan...

Befday boy :) Sila Pilih Makanan...hari ni anak-anak abah belanjer...
 Cucu-cucu abah yang tak reti duduk diam..

 My little sister (^_^)
Pesanan makanan tidak termasuk kanak-kanak punya pesanan. Harga RM107.20.
Pengantin baru..
Pengantin tak berapa lama. Ahakss!!
Pengantin lama .....^_^..

Alin Marlini : Hati sangat gumbira sebab akhirnya Encik Suami yang bayar bil itu.....
Selamat Hari Jadi jugak buat adik ipar baru saya..Muhamad Firuz..Semoga apa yang diinginkan akan jadi kenyataan.

7 ulasan:

ziana berkata...

Dah tu bila nak blanja akak pulak..Ahaksss..Moga ABAH panjang umur murah rezeki..

Ya ALya berkata...

ya tahu kt mana tempat tu.....rindunyer dengan sungai buloh.....suka dan duka semua di situ......

kakchik@ella berkata...

Ayam Penyet APi ni kan, sambal dia pedas. Ayam Penyet Ria kurang sikit.

Eh, Arlin pegi yg kat Sg. Buloh tu ke?

~najwa~ berkata...

pengantin yang tak berapa lama tu masih meletops...hehe

Ati Masrif berkata...

makan lagiii...

anak alin mana yg sakit tu

nampak semuanya sihat2 je..

Sofya berkata...

selamat panjang umur dan murah rezeki buat mereka berdua...

h4ni3 berkata...

wahh.. senyum pakcik dapat celebrate birthday
happy birthday pakcik :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...