KAMU YANG SUKA SAYA

02 November 2011

Kami sudah ke Jepun. Anda bila lagi???

Ngeh!Ngeh!

Assalamualaikum para sahabat yang saya kasihi...

Ye..memang saya tengah sibuk beli barang Jepun...bukan untuk ke Jepun...tapi untuk rumah + anak2 + macam-macam lagilah...hehehehehe...

Memang saya teringin sangat nak pi Jepun tu..tapi jauh sangat. Banyak pakai duit plak. Tunggulah..kot-kot..Qayyum pi belajar kat sana..Mama dia leh numpang sekali ^_^

Daiso Japan mari!! Suker! Daiso ni kat The Curve..




Semua barang-barang kat Daiso ni RM5 hengget. Tapi ada jugak harga lain.Ikut korang nak pilih yang mana. Kalau nak untung pilih yang besar-besar. Kalau nak rugi pilih yang kecik-kecik..tak berbaloi rasanya..
Tengoklah hasil pembelian saya + anak-anak. Ntah apa-apa ntah.

9 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

rm5 je???
ermm...kne beli bnde yg besar2 la bru rse xrugi..hikhik

LydSunshine berkata...

Best kan kedai Daiso ni. Saya pernah pegi kat IOI Mall Puchong. Brgn jepun inovatif. Periuk2 kecik pun RM5 kan?

- dieyana - berkata...

Kihkihkh, ingatkan betul2 nak g jepun...^__^

Puan tia berkata...

hamboii jauhnya japan korg..hahahaah

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

RM5 jer.. nfirm la kak alin n family borong sakan kn.. hehe :)

atuk berkata...

Assalamualaikum Alin

saya pun nak ke jepun juga...he he

Wassalam

~~zAnAfAhMi~~ berkata...

kedai ni wajib masuk kalau saya gi shopping..

munna berkata...

Japan...antara negara yg tersenarai dlm negara yg munna nak pergi

Liza Razak berkata...

kalau pergi daiso ni..confirm habis duit berpuluh ringgit.ntah hape2 je saya beli.kdg2 tak perlu pon..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...