KAMU YANG SUKA SAYA

11 April 2011

Makan Malam di Kampung Daun

Salam sore Ibu-Ibu..Bapak-Bapak....

Perjalanan dari Hotel Aston Braga ke Kampung Daun makan masa 1 jam lebih kurang. Disebabkan hujan dan keadaan jalan yang jam...lama jugaklah nak sampai. Perut pun dah naik lapar.
Sebelum makan...kita possing dulu...Kak Wanie memang sporting....pantang panggil mesti dia ikut amik gambar. Orang camnilah yang kiter cari....tapi tak sempat nak amik banyak-banyak gambar..pasal hari mau ujan.
Sementara menunggu makanan tiba...kita possing lagi...Nasyrah, Saya & Kak Wanie....
Bos sedang bincang-bincang..pehni nak bercuti kemana plak?hehehehehe....tapi kena collection juta-jutaanlah. Kalau jutaan rupiah...sudah bisa...tapi jutaan RM....tu yang payah skit...Cayok!Cayok! kena keje keras nampaknyer lepas ni...
Ehem.....memperkenalkan Kroll...kitaorang punyer filing clerk. Masih single mingle. Seronok tengok dia makan. Berselera ajer....hehehehe...
Ni sebahagian makanan yang kami order. Tak sempat nak snap makanan yang lain sebab perut semua dah lapaq. Kita makan duluuuu....

Sungguh!Tak tipu! Makanan kat sini memang sedap bangat. Rugi tak kesini..
Bos masih bincang lagi.....kami layan mamam dulu ek....

p/s : Kalau kamu ke kota Bandung..jangan lupa singgah makan malam di Kampung Daun. Makanannya menjanjikan kesedapan yang sukar dilupakan. Memang perjalanannya agak jauh tapi berbaloi-baloi.

5 ulasan:

Almade Nespesor berkata...

sedapnyaa tengok makanan tuh kalo tgh lapaaaa..

Rozali berkata...

Assalamualaikum Alin

tak bungkuskan untuk saya kat sini

minum oder air bandung ke..
he he

Wassalam

topimagine berkata...

bile la dapat g bandung ni :)

kakchik@ella berkata...

tahun lepas gi bandung 3 kali, bln 5 ni nak gi lagi. hihi ..

cikpuanhady berkata...

teringin nak ke bandung, bilalah dapat pi ni..

dh klik hb..


Blogshop kami :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...