KAMU YANG SUKA SAYA

16 Mac 2012

Matta Fair

Sekarang..berlangsungnya Matta Fair di PWTC selama 3 hari. Bermula 16-18 Mac. 

Pertama kali saya ke Matta Fair. Pergi bertiga time lunch tadi.

Bayar RM3, baru dapat masuk + free beg kuning tu.

Sungguh sesak dengan manusia. Rimas. Panas. 

Tak sangka. Ramai manusia yang suka berlibur. Dan paling ramai adalah Cha + Nya + Nun + Alif.

Dan..kebanyakan travel tours agency pun adalah Cha + Nya + Nun + Alif. Nampak sangat dorang ni orang kaya kan?

Pergi sana pun atas urusan kerja. Mengintai untuk tahun hadapan. Destinasi? Tak tahu lagi kemana arah. Hanya kutip segala jenis pamplet yang ada dan tunjuk.

Korang....pergilah. Tapi entah mengapa hati saya tiada di Matta Fair.
 

8 ulasan:

atuk berkata...

Assalamualaikum Alin

nak kemana cadangan tu...

noornazuha berkata...

aaahhhhhh..nak g sana, takot pack sgt la..nk tgk pakej p US..ada x pamplet?

Daddylicious berkata...

mereka ni kuat bekerja dan berjalan...:)

POSH76 berkata...

cam tak bess jer....tapi mmg bab bersesak sesak ni yg tak sanggup

whitecappuccino berkata...

duk jauh tak leh nak ke Matta Fair..

Mama2Q berkata...

tak pernah pegi matta fair..kalau buat kat tpt lain selain Kl kan bagus, leh la gi jugak

eB ezrin berkata...

asuh x thn la kalo pns. org laks ramai. leh pitam oo. hu3

ieda berkata...

seronoknyeeeeeee ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...