KAMU YANG SUKA SAYA

15 Disember 2011

English Home Style Part 3

Sori kengkawan sebab 2-3 hari lama menghilang. Bertapa. Sibuk dengan kerja-kerja sebelum bercuti merehatkan minda minggu depan.

Tak banyak foto yang diambil dan foto pun taka berpa cantik sebab kamera cap ayam jek. Kalau cap buaya mesti cun ckit. Sila menjamu mata entri English Home Style.
 Cermin ajaib..:)


Pinggan mangkuk vantage tersimpan dalam lemari coklat tu...sikit hari lagi kaler putihlah tu...hehehehe...ampun mak :)




Harap orang berpuas hati entri saya tanpa hujahan yang panjang. Mulut terkaku. Idea ke udara.

9 ulasan:

MulutPayau berkata...

cantiknya....akak pun suka English Style trutama barangan vantage...

Nens Collection berkata...

hehe..mmg cantik..teringin nk hias mcm ni jgak..;)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

bahaya kalau ada anak2 kecik..sekejap je dah berderai.. tapi cantikkkkkkkkkkkk

e.l.i.z.@ berkata...

awat asyik entri deco ni kak? demam deco ek hihihi

p/s: apsal view blog akak jadi besar ek?

diana berkata...

meja kecik yang last sekali tu comel la..:)

norh berkata...

budak2 tak kacau ye barang2 yg comel2 tu?

Daddylicious berkata...

org pompuan suka style ni...

ratusiput berkata...

ratu pn sejak2 ni cam minat skit2 kat hiasan ala2 english ni tp buat permulaan ratu nak aplikasikan dia dekat carporch luar rumah sbb kale umah belah luo dah itam putih kelabu...nak start hias skit2 mulai 2012...sbb jiran sbelah umah ratu ni umah dia ala2 inggeris.tgk dia pas satu..satu hiasan dia gi spray kale putih.cantik pulak.ehehe..

normi nieza berkata...

cantiknya dekorasi rumah awak...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...