KAMU YANG SUKA SAYA

18 November 2011

Gelagat Firhan Qayyum

Qayyum ni memang susah nak suruh bergambar..sejak dia membesar ni...

Jadi..terpaksa ugut nak terjun lombonglah..nak larilah..nak masuk batu belah batu bertangkuplah..baru dia nak ..tupun terpaksa. Menci tau!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nampaknya tahun depan pun Qayyum kena pakai kasut Crocs ler lagi...masih belum boleh pakai kasut sekolah lagi.

Alin Marlini : ada sesaper nak bagi hadiah kasut Crocs Putih kat Qayyum..Ngeh!Ngeh!Ngeh!

11 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

ermm..bagi size kaki budak ensem ni kak..baru senang nak belikn..hakhak

aanie berkata...

kenapa kena pakai crocs? xleh pakai kasut sekolah ke?

adarnadzmie berkata...

qayyum yag pemalu...hehe..comel

ziana berkata...

Lin..ORI ke TIP-TIP???KIh..kih..

Bulat berkata...

waaa zaman dulu pakai kasut getah jekkkkkkk cap BOWLING hahahhahah

Yan berkata...

kiranya dia berbeza dgn ibu dia lah ye..hee

mamaNoriz berkata...

wah, mcm2 ugutan ek...

ganas2 lak tu ugutan nya...hehehe

crocs mahal lorrrr...

zaty luvlianncezzz berkata...

aloloy tomey2 qayyum !

Jum hayati di sini (^o^)
bila izrail datang memanggil

dilazfamily berkata...

haahlah.nape tak pakai kasut sekolah je

hipotesis crew berkata...

smart nye die

Cik tikah berkata...

comel je qayyum :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...