KAMU YANG SUKA SAYA

21 November 2011

Agry Birds pandai cakap Alhamdulillah?

Dah ramai yang memperkatakannya..terutama kanak-kanak. Macam biasalah budak-budak senang dipengaruhi.

Sekali dengar macam bukan.

2 kali dengar seakan-akan.

Berkali-kali dengar..kelakar pulak..

Ada ke Agry Birds pandai cakap Alhamdulillah?

Sekarang ni kan tengah glamer game Agry Birds..Patung Agry Birds..Semuanyalah Agry Birds.
Hah!!!nilah Agry Bird tu...tetiba ngetopp plak game ni...
 Nama-nama dorang ni :

Hitam : Socko
Kuning : Speedy
Merah : Big Red
Putih : Tiny
Biru : Spiltter....dia ni yang anak-anak saya sibuk kata Alhamdulillah. 
Cuba korang DENGAR SINI
Itu cuma satu kebetulan saya rasa..sebab bunyi-bunyian binatangkan..
Renung-renungkan!
Dua orang budak sedang berlumba-lumba main Agry Bird ngan PSP masing-masing. Sorang lagi budak main kat iPad.

Alin Marlini : dulu-dulu main gambar susun batu bata tu je...paling top pon..Super Mario..

5 ulasan:

Dalila Hamid berkata...

tak tahu sangat pasal agry birds ni :( tapi femous tul la agry birds sampai baju budak2 pun ada... mcm trend pulak skrg...

eLLy berkata...

kan kan kan dulu kita main susun batu & mr mario jer ..tetiba teringat background music mr mario .. lalalalalala

~MISS LEAYA~ berkata...

dlu sempat main mario jap..best gler.. huhu
Skrg angry birds pun best gak... :)

slm p'knln :)

CikguShikin berkata...

hehe..cute..anak sedara saya klu beli baju ke belon ke mesti nak yg burung merah sbb sama macam abg ameer dia. sayang sungguh kat abg die.

caliph shuriken berkata...

wktu game ni popular aritu, sy layan jgak main.. sbb nk tau apa yg best, hikk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...