KAMU YANG SUKA SAYA

06 Oktober 2011

Jalan-Jalan sekitar bandar JB

Salam petang kawan-kawan..sihat hendaknye ye..

Lanjut dari citer saya di JB...lepas check out dari Hotel Rasa Sayang..Encik Suami bawak ronda-ronda sekitar bandar JB. Cuma lalu dengan sekilas pandangan sahaja. Kemudian kami dihentikan di tepian Pantai Lido. Boleh nampaklah sayup-sayup Singapura dari situ. Naper tak ke Singapura terus? Niat dihati memang ado..tapi apakan daya..pasport luper bawak. Ahaksss!!!(nampak sangat tipukan....sebenarnya..budget takdak..hehehehe)

Tempat yang ada dekat2 situ..The Zone. Kompleks bebas cukai. Ala-ala cam kat Langkawi jugaklah. Untuk menghabiskan saki baki duit..kami terjah The Zone. Tempat ni biasa jek..takdelah murah sangat pun..tapi bagi peminat rokok tegar & coklat tegar..harga kat The Zone kira orait jugaklah. Encik Suami gian beli coklat untuk anak & isteri tercinta dia..^_^


 Entah apalah yang dibincangkan 2 teruna ini..
Qayyum & Poksu Farisnya..

Dah nama budak-budak..tengok air mesti gedik-gedik. Memang benar. Dah dekat setahun kami tidak berkelah..bermandi-manda. Kita tunggu Disember nanti ye anak-anak Mama.


Encik Suami saya bersama Chenta Hati dia T_T


Possing lagik...ini baru sebahagian...sebahagian rombongan yang lain tidak follow kami.

Hanya nilah gambar kami sekeluarga yang adoo..

Lepas ambik angin sepoi-sepoi tepi laut ni...hati sayu plak. Rasa sekejap jek berada di bandar JB ni. Kami terus keluar dari JB menuju ke satu tempat yang memang tak sabar-sabar nak pergi. Selalu dengar orang citer jek..best sangat ke tempat itu? Tungguuuu....

8 ulasan:

mommyYen berkata...

lama gi jb..rindu lah pula..hihi

mamaNoriz berkata...

abis JB di teroka ek...

bagus2...

bukan selalu kan...

mesti nak gi Pasar Karat ek?

ziana berkata...

Bestnyer Lin..Lama akak tak g JB..teringat Laksa dia...

atuk berkata...

Assalamualaikum Alin

lama betul saya tak ke JB

Wassalam

Pia berkata...

"wahh bestnya...akk lak byk2 negeri kt semenanjung ni johor belum penah sampai pun..huhu..kesian dak?...nak pi pun tak dak tujuan pun,sedara pun takdak kt sana.."

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

suka pic num 3...
heee...

Yan berkata...

kami org johor ni pun tak penah g sini..he

Alin Marlini berkata...

Mommy Yen : pi sekarang :)

Mama Noriz : Tak tau pun pasal Pasar Karat tu..

Kak Ziana : jalan mesti best..

Atuk : pergilah sekarang tu..

Pia : tau takpe pia...takde sedara tu yg susah tu..

Ceroi : hehehehe

Kak Yan : selalunya kalau negeri sendiri mmg tak heran..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...