KAMU YANG SUKA SAYA

06 Oktober 2011

Hotel Rasa Sayang


Inilah suasana di Hotel Rasa Sayang. Hotel ni agak jauh dari Danga Bay. Berdekatan KWSP & Persada.

Pengantin ni sibuk ngekor. Tapi nasib baik dorang ada..kalau tak susah gak nak carik hotel ni.

 Ada 3 katil bujang...dan agak luas jugakla. Saya sharing ngan mak ngan abah. Jimat ^_^

 Bergambar kenang-kenangan. Entah bilalah pulak nak ke JB ni lagik kan...
 Mak ngan abah....
 Susah sangat nak bergambar ngan dorang ni. Sibuk nak pi mandi-mandi plak..

Macam biasa...:)

Hotel Rasa Sayang

No.10 Jalan Dato; Dalam, 80000 Johor Bahru 
Tel: 07-224 8600
Family Room : RM150 per night (leh masuk sesuka hati korang)

9 ulasan:

My Little Diary berkata...

MLD tak pernah sampai danga bay... teringin gak, tapi takder org nak tolong bawak kan.... :(

roha berkata...

rm150 tu weekday or weekend? luas la bilik tu. ni apartment hotel kan. murah dan berbaloi gayanya.

munna berkata...

ok gak harga bilik tu..nampak luas dan selesa..

Alin Marlini berkata...

MLD : hehehe..suruh cik abang bawakkan..

Roha : weekend..mmg berbaloi kalau cuma nak tido jek..

Munna : boleh larik-larian lagik..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

masuk suka kuki eh??? heee...

e.l.i.z.@ berkata...

wah ke jb...cute je nama hotel tu hihi..anak akak ni brapa umo dia?

h4ni3 berkata...

besonya bilik tu

kakchik@ella berkata...

KC pn tak penah gi danga bay. entah bila la nak ke sana?

kasihredha berkata...

biasalah kan kalau ada hal atau kenduri kendara baru kita sampai ke satu2 tempat tu...alang2 pergi misti le tak lepas peluang berjalan kan alin :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...