KAMU YANG SUKA SAYA

07 Oktober 2011

Madness Ayer Hitam :)

Teng!Teng!

Nilah tempat yang saya kat syok sangat tu. Memang syok pun..macam-macam adaa....

Larat dengan tak larat jek nak meredah lorongan yang panjang itu. Lagi sakit hati sebab bateri kamera habis + bateri smartphone pon sibuk habih. Arghhhh!!

Jadinya nilah hasil beberapa keping gambar yang tak seberapa molek berjaya saya amik untuk tunjuk pada awak semua :)

Harap sapa yang tak pernah pegi ke Ayer Hitam ni...lebih baik korang kumpul duit & pergi.  Pehtu..amik gambar setiap kedai then tunjuk pada saya..mana tau ada kedai yang saya tak pergi. Madness sehhhh!!!!bagi sayalaa...^_^



Di Ayer Hitam ni..kebanyakkannya menjual barangan yang dihasilkan dari rotan. Macam-macam patern ada. Ada terendak lampu (macam lampu kat Kharina Homestay tu)..ada macam-macam bakul..ada tempat isi bawang..dan yang paling utama dicari oleh anak gadis saya..Star Pillow..sejenis bantal hiasan berbiji-biji didalamnya. Sangat lembut & selesa. Dan yang pasti..saya juga beli bantal Love untuk diri sendiri. Suker! Gambar tak snap pun akibat ketiadaan bateri.

Qayyum? Dia beli pistol. Emmm...apa nak dikata. Takkan dia pun nak beli Star Pillow kot. Lagi-lagi pinky-pinky semuanye..erkkkk!!!Tidakkk!!!So layan..apa yang dia nak.



Makcik-makcik Diva saya dah ilang arah tujuan. Masing-masing sibuk memilih tempat bawanglah..terendak lampulah..bakullah..tapi Encik Suami saya?

Dia sibuk memilik buah-buahan + sayur-sayuran buat santapan di Sg Buloh nanti :)


Sila jamu mata dengan Nenas Besar ni ye. 

Antara buah-buahan yang dijual di kedai Abang Koboi..(gelaran untuk tokey kedai ni)

Nilah Abang Koboi tu...sangat peramah + baik hati pulak tu..Habis dilayan Qayyum. Siap suruh tinggal kedai dia lagik.

Nampak tu..material dari rotan. Best! Sib baik jauh + kete tak muat..kalau tak banyak jugak saya borong...
Nenas besar punyerrr!!!!!

Lepas dapat apa yang diidamkan..kami pulang. Yey!yey!rindunya Kampung Paya Jaras Dalam.T_T

Sekian sahaja coretan saya tentang negeri Johor. Nasib baik saya pegi 3 hari 2 malam. Kalau pergi 7 hari 7 malam. Mau sebulan kot entri saya ..kekekekeke..jenuh korang skodeng kan..

Entah bila pulaklah nak ke Johor. Hujung tahun mahu ke utara plak.

12 ulasan:

::Misz sunsWeetz:: berkata...

OMG..lau tau kamu ke sana..le jemput dtg umah Ms hehe..kat KULAI=)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

waaaa...
bestnye material dari rotan nieh...

abah khalisha berkata...

menarik..abah sabtu lepas tk sempat ke sana

::Misz sunsWeetz:: berkata...

hehe..ok nnt raya depan la wat open house MS jemput sis^.0

makdara TERdiva berkata...

teringat dulu mase kecik2 ada kuda mainan dari rotan :D

~najwa~ berkata...

sakan sungguh memborong ;)))

alin berkata...

bestnye..klau sy yg pegi,sure xnk balik punye..hehe..

[-suziey-] berkata...

perghhhh mmg madness la klu camni..poket bole jadi kempis..ekkekk;D

Ati Masrif berkata...

tak pernah sampai sini
pernah dengar nama yg popular je :)

kasihredha berkata...

banyaknya buah2an...syok

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

saya pernah singgah ayer hitam sekali je dulu.. bukan sane femes ngan pasu2 n tembikar ke kak :)

eni osman berkata...

wah alin...shopping sakan tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...