KAMU YANG SUKA SAYA

23 Ogos 2011

Iftar Di De Palma

Sabtu lepas saya...Iftar di Hotel De Palma

Memang 2-3 tahun kebelakangan nie..setiap kali Ramadhan..keluarga saya akan makan besar.

Tahun ni kami ke Hotel De Palma untuk kali ke 2. Itupun sebab ada kenalan yang bertugas disana..leh dapat diskaun...hehehehehe..Sangat Suker!
Dan untuk tahun 2011 ni jugak..makin bertambah yang join iftar bersama kami. Orang itu adalah orang yang bagi diskaun pada kami...hehehehe..Lagi Suker!

 Mak dan Abah tersayang saya...


Baru nak posing-posing manja..ada jek orang dengki....:)
 My Baby....
 Adik-beradik + kakak sepupu..memang tiap2 tahun dia join...
 Adik Tengah saya...kali nie dia dan 2 hero2 jek..Adik Ipar kesayangan saya tak dapat ikut sebab sedang bertugas di Sabah...kesiannnnn....takde orang nak sponsor....

Banyak sangat pilihan sampai tak terpilih..tulah ruginya bawak insan seperti saya...makan tak seberapa...perut kecik...

 Balqis n Siti...anak buah saya...


My sweet Girls.....sweetlah sangat...poyo je lebih....


Gambar kat halaman rumah bersama mak tersayang...



Bersama anak-anak orang yang bagi diskaun...hehehehehe...Kak Long & Shira..
Bulan Ramadhan nie kita kena berjimat cermat...jangan membazir. 

Betul tu....ada orang kata mahal...buatper membazir...Tapi konsep saya..sepanjang tahun bekerja keras..apalah salahnya belanjer sikit untuk diri sendiri + keluarga..lagipun untuk makan bukan membazir ke arah lain...

Untuk tahun depan plak..adik-adik saya cadangkan tempat yang mahal sikit....???

7 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

huhu..sngtla jelessss!!!!!!

- dieyana - berkata...

apa salahnya, sesekali, berbuka ramai2 dgn famili, belanja famili kan....:-))

Rozali berkata...

Assalamualaikum Alin

Alhamdulillah
Syukur diberi nikmat rezeki
sambil mengeratkan silatulrahim

Wassalam

adarnadzmie berkata...

meriahnya dapat mkn berbuka posa ramai2 ni...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

meriah...
best2...

ziana berkata...

Rezeki Allah bagi Lin, jgn membazir sudahhhh

JuJue berkata...

perrgghhh masing masing kulit muka..meletopsss!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...