KAMU YANG SUKA SAYA

27 Julai 2011

Saya Memang Gilerkan Kamu!!!

Sejak diperkenalkan oleh seseorang, saya mula tertarik dan terpesona dengannya. Walaupun kulitnya gelap tapi orang kata hitam itu lagi menawankan?

Bermula ketika itulah saya mula gilerkan dia. Asal singgah jek pasti nak jumpa dia. Asal ngantu jek pasti teringatkan dia. Asal rindu pasti dia dicarik.
Tapi....saya tidak boleh selalu bersama dengan dia. Nanti lama-lama saya yang sakit. Saya kena jauhkan diri dari dia. Sekali sekala jek baru boleh bertemu.

Puasa lagi seminggu jek...kalau puasa pasti dia semakin saya lupakan. Saya mula rindukan dia. Tolong saya leraikan rindu pada si dia ni......
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Si Dia inilah yang bakal dirindui....Sangat Sedap!Boleh hilangkan rasa ngantuk kat opis. Sekali rasa sudah ketagih.


Dan ini kesan dari ketagihan saya. Untuk 2 bulan ketagihan. Tin dikumpul untuk recycle. Jimat.

Korang pun ada ketagihan macam saya tak?

14 ulasan:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

seb bek nes ni mahal kak.. kalau murah saya pon nak ketagih gak... hehehe

.: iEyLa :. berkata...

wahhhh...ni memang tahap giler kan nescafe nih..hihi
ieyla xleyh minum..nnt xleyh tido..time2 ngntuk leyh la..hihi

FaRah Baharom berkata...

saye juge. Sukaa nescafe tin ni. Sedap..:)

miloais berkata...

peberet iols - yang latte tu..lagi sedap beb...
nak plak sejuk2 gitu...
habis dua tin pun tak sedar fitu!
hiks

~najwa~ berkata...

minum nescafe ni memang bole buat ketagih, heheh....

~najwa~ berkata...

minum nescafe ni memang bole buat ketagih, heheh....

fa-in berkata...

mcm mana bleh ketagih ni kak.hehe
sy suka perasa tin purple tu..

eh,puasa xsampai sminggu lg 3,4 hari je :)

Alin Marlini berkata...

Top : kalau beli kedai mamak RM2..tapi beli kat sogo 1.30 jek....

Ieyla : pantang tengok la..pasti nak jekk

Farah : Memang sedap & akan ketagih ...

Milosis : latte pong best gak...

Najwa : tu psl takleh tengok najwa..

Fain : nak ilang ngantuk py psl..tu yg ketagih..

ziana berkata...

Takpa Lin ketagih yg ni masih boleh dimaafkan..jgn ketagih lain sudaaa...Akak ketagih Nescafe TEgar....

kasihredha berkata...

akak memang ketagih kopi(apa2 kopi pun) sejak dari belajar lagi...sekarang pun misti minum. Try juga nak stop tp tak dapat :)

Sofya berkata...

saya pulak puasa ni nak jauhkan diri dari ais... nt batuk n demam teruk tu nak puasa...baik elak dari kena kan..

KakNeng berkata...

white coffee lg sedap wooo...
i loike...

munna berkata...

munna pun hantu nescafee tapi suka yg buat sendiri je....

Nens Collection berkata...

hoho..bykknye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...