KAMU YANG SUKA SAYA

26 Julai 2011

Outdoor Wedding

Lagi marathon gambar kahwin adikku..

Zaman saya dulu mana ada outdoor2 wedding nie...paling koman pon pi amik gambar kat studio..yang gambarnyer sangat skema...hahahaha...

Tu yang jeles bila nengok gambar pengantin zaman sekarang nie..cantek!














Best kan ??

10 ulasan:

sLeepIng beuty berkata...

betul tu kita tak berasa la nk photoshoot cantik2 mcm ni... huhuu

anyway tahniah buat adik alin .. Cantikkkkkk sgt... :)

Nens Collection berkata...

gojes..cantikk gilerrr

~najwa~ berkata...

apa kata ala-ala buat 'comeback'...

bergambar outdoor pakai bj pengantin waktu anniversary alin...hehe..

syiela berkata...

bestkan.. dulu amik kt dlm rumah je.. tapi xpe ada gak kenangan

munna berkata...

sekrg ni mmg wajib pengantin baru buat photoshoot outdoor kan.... zaman kita dulu kat rumah je....

ziana berkata...

aksi Terlampau ni Lin..Keh..keh..Zaman dolu-dolu if buat camni mesti kena kutukkan..tapi skrg dah jadi macam acara mesti

azwa amani berkata...

tak sabar nak kawin....huhuhuhu

Myra Jay berkata...

Cantik :)

MJ dulu masa kawen tak banyak pose menarik sebab masing2 masa tu malu2 lagi :-0

PinKy MoMMa berkata...

suka tgk gbr org kawin...slalu terfeeling sama hehe :)

cantik pengantin..

zanafahmi/PB berkata...

tapi kat luar kan panas? dgn baju songket, broket dll....apa2pun terpulang kat pengantin, mmg seronok....apa kata masa sambut anivesary nanti Lin sanding sekali lagi kat luar?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...