KAMU YANG SUKA SAYA

16 Julai 2011

Malam-Malam Pon Kena Kerja

Percaya atau tidak..jika satu ketika dahulu saya pernah menjadi despatch part-time? Sila Percaya. Memang benar.Tapi bukanlah saya yang bawak motor tapi Encik Suami yang bawak motor. Merata tempat saya pergi. Tu pasal kalau bab jalan ni saya agak terror sikit ^_^

Sekarang ni dah tak buat lagi. Bahayalah naik motor pergi jauh-jauh kan...Cuma sekarang kita tukar style sikit. Pi jumpa klien kat Mc Donald. Boleh on9 free + boleh makan2 + boleh anak2 main2 + boleh jumpa klien. Kalau murah rezeki ...klien yang belanjer. I likeeee....

Al-kisah..jumaat lepas..lepak Mc Donal Bukit Rahman Putra jumpa klien. Punyalah lama benor menunggu tapi takpe..leh layan intenet + makan2..semua orang hati suka.

Sambil tunggu klien sampai..Babah kena paw ngan Balqis & Qayyum.
Penge"paw" no. 1 nie..
Anak saya yang sorang nilah yang selalu berebut lappy ngan saya. Sibuk nak main game. Semua game dia tau. Oleh yang demikian, korang sudi-sudilah klik2 Tabung i Pad dia kat ruang iklan tu ek...

Dekat pukul satu kami berkampung kat situ...nasib baik dapat klien peramah + pemurah.

3 ulasan:

kasihredha berkata...

kena beli satu lagi agar tak berebut dgn mama :)

apple hijau berkata...

bagusnya...

kerja + makan2 + main2 + seronok2 = masyuuuuk...

ibunaznoy berkata...

bagusnya cik suami temankan jumpa klien mlm2..^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...