KAMU YANG SUKA SAYA

08 Jun 2011

Sentap????

Korang pernah rasa sentap?
Mesti pernah kan?
Kenapa korang rasa sentap?
mesti korang sensitif? mesti korang cepat touching? Betul tak?
Tapi kalau nak sentap..biarlah bertempat..tak payahlah satu dunia leh tau yang korang tengah sentap....

Korang pernah tak luahkan perasaan marah..benci..menyampah..dalam FACEBOOK?
Mesti pernah kan..aku jugak pernah satu ketika dahulu...tapi bila lama-lama aku jadi menyampah pulak...
sebab once dah tertulis dalam FB..semua orang akan tahu..betul tak???
Pastu bila orang komen2..SENTAP!!!!
Siapa yang malu???Diri sendiri jugakk....




Memanglah kita boleh tulis apa jek kat FB..itu hak masing2...
tapi kalau dah hari2 asyik maki hamun orang..marah2..siap perli-perli lagi..tak ker naik menyampah...

Memanglah buat kena batang hidung sendiri...tapi bila dah hari2 bukak FB asyik tengok ayat2 yang mengjengkelkan..
tak ke bengang??

Apalah salahnya jika kita tulih rasa kasih sayang ke..rasa cinta ke..

Hari ni hari Sentap sedunia kot????

6 ulasan:

Nieza Ishak berkata...

ramai pulak yg sentap kat FB sekarang ni hekkk .. hihihi

My Little Diary berkata...

saya pun pernah gak meluahkan perasaan kat FB tu... itu dulu masa mula2 join FB
sekrang tak lagi, malas sgt nak tulis kat FB.. tulis yg medium2 jer..hehe

bunga berkata...

betull...lama2 mmg leh sentap..

eni osman berkata...

salam Alin...kak eni kadang kadang ada juga tulis kat fb tapi luahkan yg sikit sikit saje..tapi tak pe kita tulis pasal diri kita kan..tak tulis pasal org....nak cerita sikit ni ttg sorang rakan fb ni ...asyik duk perli kat fb org tu salah ...org ni jahat...org tu suka fitnah dia...semua org tak betul dia aje betul...ini yg tak suka tgk ni...he he...yg sebenarnya kak eni rasa yg bermasalah tu dia kut...he he...

kakzana berkata...

kat fb tak boleh tulis yg 'sentap2', nanti ramai pulak yg tersentap......baik kita simpan je...

Alin Marlini berkata...

Nieza & Bunga : hihihihi..salah komen sentaplah

Rima, Kak Eni & Kak Zana : bkn tak blh tp jgnlah mengaibkan org lain..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...