KAMU YANG SUKA SAYA

09 Februari 2011

KENAPA AKU TAK SUKER TELUR KUNING

Sebab...nanti kentut busuk!!!!Kah!Kah!Kah!Sila gelak sampai pecah perut. Relevankah?

Memang aku tidak suka makan telur kuning. Kalau goreng ker, rebus ker..kecuali telur dadar memang kena makan.
Yang selalu tukang makan adalah Encik Suamiku. Tu sebab kentut dia busuk. Kih!Kih!Kih! Sila gelak kuat-kuat jugak. Dia memang suker makan yang kuning tu.

Ehsan Encik Google

7 ulasan:

atie berkata...

atie pun tak suka telur kuning..kecik2 dulu..buang..dh besar ni..telan jela..huhu

My Little Diary berkata...

salam,

saya makan jugak telo kuning, agak2 nak kentut, lari lah masuk toilet... heheheheee

Rozali berkata...

Assalamualaikum Alin

kesian hubby kena makan yg kuning

siapa yg kentut busuk
suami alin juga yg ....
he he

Wassalam

Nadia Mashuri berkata...

suke makan kuning telur setengah masak..
sedap..

iza berkata...

Salam...
OOoooo, kalau macam tu...suka makan bulu dia je la ek?haha...lawak je tp itu yg diberitahu..
kalau makan yg kuning tu, baru isi dia...

Cik Moon berkata...

uii...cikmoon paling suka makan telur.. xkira laa telur rebus, separuh masak.. apa2 jerk.. janji makan.. nak plak telur kuning.. fevret tu..hehe

Alin Marlini berkata...

kikiki..tak suker sb rasa dia tak brp nak sedap...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...