KAMU YANG SUKA SAYA

09 Februari 2011

HANTU MILO

Hai korang.....

Korang penah kantah/makan Milo tak? Makan tanpa buat air?
Tu memang feveret aku...kalau dolu-dolu..mak aku siap sorok tin milo bawah katil takut milo abih..:)

Sampai ke besar ni aku suker kantah Milo..kekadang letak atas roti...kekadang letak Milo banyak-banyak + campur air sejuk sikit jek....fuh!!!marvelous rasernye yang pekat likat tu..

Sekarang nih..anak aku Balqis pulak memolo aku...hehehehe...mana tak tumpah kuah kalau tak ke nasi kan......aku pulak yang kena sorok Milo dalam tanah kot. Sangat kedekut.


i like Milo......

Alin Marlini : Orang cakap jangan makan Milo banyak-banyak, nanti berak keras. Kah!Kah!Kah!

14 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

huhu...kite same la kak...
skrang ni da kurang sket..
suke air milo tabur...huhu

Sofya berkata...

saya pun suka milo..
dulu masa kecik2 suka curi2 makan serbuk milo... sedapppp

atie berkata...

hehe..kalau atie..lagi sakit perut berak2..sbb alah dengan segala jenis dairy product..hehe

Yan berkata...

Dulu akak suka lah milo ni.. mmg abah akak belanja beli tin yg besar sekali.. makan campur susu tepung nestle..he.. best kan.. now dah tak dah..suka nescafe..

Nadia Mashuri berkata...

mama nadia marah kalau makan milo gitu jer..

norh berkata...

alin, dulu2 pun suka ratah milo..sekarang ni macam dah terlupa..he he

Solihin Zubir berkata...

haha.. sy pon suka ratah milo jugak masa kecik2 dlu.
mak salu marah.. sbb milo mahal..
keluar jugak la ayat berak keras tu.. heheh..

Alin Marlini berkata...

Ngeh..nghe..ngeh...sedapkan....

Solihin..hehehehe...mmg tu yg mak ckp..

My Little Diary berkata...

salam,
hehe saya pun suke ratah milo... yumyum

Alin Marlini berkata...

Rima : sedap kan???

sisdee berkata...

suka gak tapi tak kasi anak makan camtu .. ahhahahah acik tak?

KUREKURE COMEL berkata...

hehehe...sama la!!!mina teramat suke...tp membuang tu mmg pun...kehkehkeh

Alin Marlini berkata...

SisDee : Sangat aci..emak dia je yg buleh...kikiki
Kure2Cumel : sedap sangat..sukar dilepaskan

toyolkiut berkata...

suka sangat!
dulu2 la, makan sambil nyorok..
kini dh besar tngok anak2 sdara lak buat..
haha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...