KAMU YANG SUKA SAYA

08 Februari 2011

http://qaseehtolia.blogspot.com/

Rasa terharu jugak sebab ada entry buat saya dari ex-boss saya jugak.

Terima kasih KAK ZIANA. Aku rindu sama kamu!!!!!

Let me introduce new blogger....KAK ZIANA ni ex-boss merangkap lawyer kat opih saya dulu. Masih saya ingat ketika saya mula-mula masuk ke HSK tahun 2003 dulu. Saya duduk bersebelahan KAK ZIANA. Saya ingat dia clerk macam saya jugak tapi rupa-rupanya dia Chambering dan bakal peguam. Sebelum jadi peguam kena jadi chambering dulu selama 9 bulan. Dah abis chambering baru boleh 'long call' then dah boleh jadi 'lawyer'.

KAK ZIANA nie sangat humble orangnyer..tapi dia kayaaa....hehehe...jangan marah ek kak...Sangat baik. Sangat pemurah. Sangat comei..(bukan ayat bodek tau). Walaupun dia seorang peguam tapi saya anggap dia macam kakak saya selain Kak Fieda. Tempat mencurah perasaan. Sadiskan? Tapi kalau korang tengok dia sangat humblelah.....saper yang rapat dengan dia jek tau dia camner..

Bila dia dah abis chambering, dia dapat retain kat HSK. Dan dia jadi boss saya ketika itu. Keje ngan dia memang mudah. Sangat memahami walaupun kekadang garang jugak. Jujur. Saya pernah menangis sebab kena marah ngan dia..padahal salah saya. Hehehehe...saya tak kisah sebab KAK ZIANA memang sporting. Saya rindu moment itu.
Tapi kini, KAK ZIANA dah tak keje kat HSK. Walaupun jarang-jarang berkomunikasi tapi dalam hati sentiasa ingat. Sumpah.

Dia baru jek buat blog. Sayalah pengaruh kuat dia. Ngeh!Ngeh!Betul tak? Saya akan ajar sedaya yang saya boleh. Tanyalah apa saja KAK ZIANA...orang akan tunjuk mana yang patut. 
  
Dengan hati yang tulus ikhlas saya mengajak anda semua untuk ke Kisah Kami

Alin Marlini : Rindu bangat sama kamu ngan Kak Fieda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...