KAMU YANG SUKA SAYA

11 Januari 2011

Tolong Ingatkan Aku


Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu
Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu
Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Tolong ingatkan aku
Kisah kita


Tolong Ingatkan Aku......

Mesti korang tahukan bait-bait lagu nikan...Alaaa....yang menang AJL mlm semalam....Ana Rafalli. Jangkaan yang luar biasa. Padahal suara bukanlah sedap sangatpun...Tapi saya jugak rasa memang lagu ni akan menang pasal juri dia kan M.Nasir. Kalau dah nama M.Nasir..memang dia suka yang pelik2...no wonderlah Ana Rafalli boleh menang..sebab tengok jek senikata dia...sangat puitis...memang akak sukaaa noonnnn....menang sorang lagi...RM35,000...banyak tuuu....

Anyway...congrats Ana...terus maju ke depan. Terus jadi ikon muda remaja berbaju kurung.:)


Alin Marlini : Pakai kain cotton murahpun nampak cantik di Ana Rafalli nie...

5 ulasan:

~najwa~ berkata...

suka lagu ni ;)

Yan berkata...

Kalau dah cantik tu kan Alin, pakai apa pun. Jgn tak pakai apa2 dahh...hee

Alin berkata...

najwa : lepas dia menang lagi suker....

Kak Yan : betul tu kak...

Amy Syaquena berkata...

tahniah ana rafali walaupun amy kureng sikit dengan lagu nie hu3..

cikpuanhady berkata...

hehe, me pon tak berapa nak paham gak bila dgr.. tengok lirik pon masih tergaru-garu lagi..hihihi

Jom skodeng :Antara AJL 25 & FA Cup

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...