KAMU YANG SUKA SAYA

09 Januari 2011

Main Buat Kek

Kegilaan aku terhadap segala jenis kek semakin menggiler..aku tak kisah walau ada suara-suara sumbang yang bising asyik buat kek jer..aku tak kisah..sebab nanti aku bagi dorang makan gak...hehehehehe....dan yang penting aku puas...sampai orang dok heran naper aku sangat rajin sekarang ni..tiap2 minggu aku bikin kek..i don't care....so,minggu ni aku cuba wat 2 jenis kek..


Kek ni aku namakan Kek Cinta pasal colourfull...mula2 nak bubuh nama Kek Pelangi...tapi tak cukup kaler.



Aku sangat suka ngan kek buah-buahan ni..dari dulu lagi..ada sorang Aunty aku memang terror wat kek buah ni tapi aku tak berkesempatan nak p belajar pasal dulu tak minat sekarang baru minat. So, aku tengok dalam buku resepi aku try watlah...rasanya boleh tahan. Sebenarnya dah 3 kali aku try wat kek buah ni tapi kali ni baru jadi. Qayyum sangat suka makan kek buah ni..memang samer ngan aku citarasa dia...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...