KAMU YANG SUKA SAYA

30 Januari 2011

Encik Lazawardi datang rumah....

Minggu lepas aku mendapat kunjungan dari x-bos. Dulu dia nilah jadi bos aku..tapi lepas aku tukar department lain...kami tetap satu opis tapi lain department. Memang aku ngan dia kamcing...

Dia datang dengan adik & isteri adik dia. Isteri dia? Ehem..ehem..dia masih belum kahwin. Sebaya ngan aku. Masih bujang trang tang tang....still available..omputih kater. Dia pun tgh cari rumah tapi untuk adik dia. Dorang baru lepas survey rumah kat Saujana Utama Fasa 1. 

Adik-beradik peramah. Bagus sangat..tak payah aku susah2 nak cakap banyak...hehehe...pasal aku kan pemalu. Adik ipar dia pun peramah orangnya. Cam dah kenal lama plak. Aku suker orang camtu..Dorang tu baru kahwin..mesti isteri dia dok mengidam rumah baru...hehehehe...

X-bos aku sampai dalam pukul 6 petang. Encik Suami dah siap2 goreng cekodok pisang. Tu jek yang mampu aku jamu..emergency....hehehehe..Abih satu rumah dorang tawaf. Malunya...dahlah rumah masih takder paper...bersepah ngan barang2 yang belum dipunggah keluar.

Encik Laza disebelah saya...Encik Suami tolong amik gambar....mekacihlah sebab sudi singgah rumah aku ek laza...nanti datanglah lagi...
Alin Marlini : Bos yang lain bila plak nak datang?

3 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum Alin

baik hati x-bos
siap ziarah x-anak buah nya

Wassalam

Yan berkata...

Akak selalu lalu saujana utama kalau nak balik kg hubby. Dulu2 rajin ke sekolah menengah untuk ukur baju budak. Now dah tak lg..

norh berkata...

kirim salam kat x-bos ye..ha ha ..melawak je

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...