KAMU YANG SUKA SAYA

05 Januari 2011

I Love It



Saya suka sangat dengan beg ala2 sling2 nie...Sangat suker..dan sangat fanatik...sangat sempoi...

Mak kata..tu beg orang dolu2..masa zaman mak memang glamer bawak beg tali panjang sampai ke punggong..sampai lutut pun ado..saya memang minat..tapi takderlah pakai sampai ke lutut..:)

Tapi baru kumpul 1 jek..tupun beli yang paling murah jek kat Sogo ..RM39.90..tak ingat brand aper.

Dari awal tahun lagi dok usher beg ala2 camni kat Guess...tapi tunggu punya tunggu..sampai ke ujung tahun rege tetap mahal. Tak mampulah...


Yang ni..contoh minah Jepun ni pakai sampai lutut...sangat comel kan?


Lagi Minah jepun jadi model...tengok beg jek tau...


Yang ni pulak ala-ala briefcase...tak sukerlah....


Aduh....giler bangat aku ngan beg sling2 ni...


Yang ni aku suker sebab besar..leh jadi beg doreamon...

Percaya tak korang...saya pergi keje pakai beg sling jek??Senang, Mudah, Besar & boleh jadi beg Doreamon..macam2 boleh simpan..ngeh..ngeh..

Alin Marlini : nak hadiah befday beg camnilah.....

4 ulasan:

ツbieaz@bie Azreenaツ berkata...

Bie pun suka sangat2 beg macamnih... :)

@.L.I.N berkata...

yup dah jadi trend masa kinie...saya pun suker

Alin Marlini berkata...

Cool kan?

Just Between Us berkata...

Salam kenal Alin. Saya suka jgk beg mcm ni. Tapi x tau nak cr kat mn. Aritu beli kat shppping complex, langsung x pakai2. But mmg sempoi beg ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...