KAMU YANG SUKA SAYA

24 September 2010

Tambah Anak lagi....

Dah 2 hari Qayyum demam..dah bagi ubat tak kebah lagi..kesian kan adik..kalau demam mesti badan kurus kering..malam ni nak bawak pegi klinik..nanti esok tak leh p rayer...kikkiki...

Ramai yang reply kat FB aku..mungkin Qayyum demam nak beradik kot....memang Qayyum nak adik tapi Mama ngan Babah tak dapat nak bagi lagi..belum ada rezeki. Nak tau apa dialog yang Qayyum suker ckp ngan aku...

"Babah...bercintalah ngan Mama..boleh kahwin..boleh dapat adik..." Reaksi muka aku ngan Encik Suami...blurp..blurp..blurp..

Budak2 kan...manalah depa tau pasal perkahwinan ni...maybe dia tengok orang yang kahwin tu akan dapat anak..dia pun suruh Mama ngan Babah dia bercinta plak tu (sib baik ngan aku...kalau ngan orang lain memang nak kenala tu...)

Siapa yang tak teringin nak mengandung sekali lagi...aku nak sangat....tapi keadaan masih tidak mengizinkan. Walaupun dah dapat sepasang...sekarang mungkin cukup tapi bila dah tua nanti. Sebab aku pun bukan dari kalangan keluarga besar..

Semua member2..ipar duai dah menambah dari 2 ke 3...aku masih cool lagi ngan 2 orang anak tu yang kadangkala macam 10 orang plak tambah 2 orang anak buah yang comel lagi lasak tu...cukup dulu kot buat masa sekarang.

Balqis..Qayyum..insyaallah satu hari nanti Mama akan bagi adik pada kamu. Mama ingin beri kasih sayang Mama sepuas-puasnya buat kamu berdua dulu.

1 ulasan:

Aku berkata...

ada lah tu tak lama lagik.
ngee~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...