KAMU YANG SUKA SAYA

20 September 2010

Stress!!!!!

Hari ni hari pertama bekerja selepas seminggu bercuti rayer. Pergi keje dengan semangat yang berkobar2 mencari sesuap nasi. Sampai jek kat meja..tengok meja berselerak..semangat mengemas kini mula membahang..try bukak PC....lamanya nak on.....tunggu lagi...tak boleh on jugak...merajuk barangkali PC ni ngan aku pasal lamer cuti. Tak puas hati..tutup semua switch...tunggu lagi...tak boleh jugak. Tipon Shah budak IT suruh datang dengan kadar segera. Bila Shah datang..boleh plak on...tapi peh tu...hang lagi.Shah kater kena tukar CPU pasal dah lamer bonar...dah uzur...nak tukar baru kena mintak approval Big Bos. Tipon BB plak...ngadu ala2 manjer gitu...ngeh!ngeh!ngeh!..BB kater...tukarlah Marlini...asal boleh buat kerje...Yahoooooo!!!!!!!yabedabedu!!!!!!!dapat PC baru ke CPU jek....huahuahua..

Bila PC rosak..aku jadi patah kaki. Itu tak boleh buat..ini tak boleh buat..serba tak kena hidup jadinya. Nasib baik BB tak masuk opih hari ni...kalau BB ader..adohyaiii..kelam kelibutlah aku dibuatnyer..pepaham jelah my BB kesayangan tu..Esok, kena bawak lappylah gamaknyer... 

Buat teman2...jangan merindui sangat entry aku ek...perasan betulah aku nikan..paperpun...makan kuih rayer ingat daku disini. Pada sapa yang tak sabar2 nengok konsep rayer aku tahun ni...tungguuuu....nanti aku tempek gambar ek...

2 ulasan:

Leez berkata...

Hi Alin-

Tadipun pc kak leez tak leh bukak. tetiba ajer gelap...panik jap. Rupanya button skrin lupa nak tekan...hehehe. Wat suspen ajer.

Alin Marlini berkata...

hehehe..kak leez...alin punyer langsung ngajuk terus...kena tunggu yang nmpknyer...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...