KAMU YANG SUKA SAYA

23 September 2010

http://redmummy.com/

Salam...

Hari ini otak bersepah2..melayang entah kemana..dah 4 hari PC masih duduk keras camtu jek..entah bila nak berganti...

Hari ini bw blog orang jek tanpa meninggalkan kesan tapak tangan kecuali satu blog ini. Jangan ingat aku tak jengok blog korang2 tau..Aku rasa pada blogger yang dah berkurun..yang dah famous amous..yang dah terror mesti tau punyer ngan blog hangat membara ini. Mulanya aku juga tidak tahu menahu..namanyer dah lamer berblogger tapi hampeh...tapi kebanyakkan blog yang aku bw 2-3 hari ini mesti sebut pasal blog hangat membara ni...

Aku pun apa lagi..kalau blog menarik..tertarik ni..memang i like ittt...aku pun terjah blog hangat membara ni. Dari orangnyer, bajunyer, kasutnyer, bibirnyer, begnyer, rumahnyer...segala-galanyerlah...merah menyala...sesuai ngan tagline dia "Pencinta Merah. The Red Lover. The Red Diva"..Patutlah famous amous blog ni...background jek dah merah menyala..membuat kita raser syok sendiri...kikiki...entry2 pun sangat menarik jugak..boleh dijadikan sifu/mentor n...Kalau korang nak jengok2 lehlah usher2 kat sini RedMummy mesti korang pun terpesona....Kak Red Alin follow ek....

2 ulasan:

Anne berkata...

aah'aah...Anne pun dah jadi pencinta blog Red Mummy ni :)
suka baca entri sempoi dia kann.

Akak Kembang berkata...

betul Anne..merahnyer makngah tu kan...kikiki...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...