KAMU YANG SUKA SAYA

19 September 2010

Hampeh punye TV

Hari ni nak sambung kisah rayer lagi..tapi kali ni pasal program2 yang ado kat semua stesen tv Malaysia yang sangat membosankan..Kalau korang perasan...dari rayer pertama sampai ke rayer 11 ni takder citer yang mengisahkan tentang raya..takder citer yang Rosyam Nor, Fauziah Nawawi , Jalil Hamid berlakon pasal kisah rayer kan...yang banyak citer Hantu...Hantu import plak tu dari Indon....Ade ker patut rayer-rayer tayang citer hantu...pehtu kalau citer lawak yang kategorinya sangat hampeh.....Ada gak citer omputih yang dah banyak kali diulang tayang..ingat rayer krismas ker???Sib baik tak tayang citer cina.....huhuhu...

Wake uplah orang2 yang sangkut paut ngan televisyen nih...para penerbit..para pengarah..para pelakon...jika Hari Rayer...buatlah citer-citer tentang hari raya dari siarkan citer-citer yang sangat tidak best untuk kitaorang yang bayar stesen korang tu...

Buat penat ambik cuti seminggu..ingat nak lepak2 tengok tv...layan citer rayer...tapi hampeh!!!!

2 ulasan:

Nieza Ishak berkata...

betul ... banyak cerita hantu.
sib baik nieza banyak berjalan ..hihihi

selamat hari raya ...

Alin Marlini berkata...

tau xper nieza...boring...
Selamat Hari Raya jugak...muahhhh....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...