KAMU YANG SUKA SAYA

02 September 2010

Tagline Baru...

Perasan tak kalau sebelum ni header @ tagline aku "Episod-Episod Hidup"...entah naper tetiba jek dtg inspirasi + inspirasi criter kat TV3 + inspirasi dari bos aku En. Mior...aku tukar tagline aku...
"Epilog Syurga Cinta"

Ok tak???Memang sebelum ni tagline aku "Epilog Hidup". Aku dah cakap...aku ni memang jenis cepat boring. Tagline jek yang tukar tapi isi hati tetap samer.

5 ulasan:

daisy berkata...

takpe.asal ko bahagia sudah..
hidup memang perlukan perubahan

shi3la berkata...

bes eh citer Epilog syurga cinta tuhhh..tak pernah tgh lagik ponnn..tapi katernyer ader adik Mia yer...mesti bes..

ok wat tagline baru nihhh..

salam kenal yer..rase macam pestime sy menyinggah ker sini..ker dah pernah ker..hiks sory lah yer sy nie nyayuknyer lebih dari biasa..

Alin Marlini berkata...

daisy: hehehehe...betul tu...
shi3la : mmg best r...tangkap lentok...kikiki. Mekacih kerana sudi sggh blog x sbrp ni..xper..peh ni leh selalu singgah..

Nieza Ishak berkata...

macam cerita cikgu syuhada & irham jerk .... hihihi

Alin Marlini berkata...

nieza...ala2 gituu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...