KAMU YANG SUKA SAYA

02 September 2010

aDa kEr TaKDeR???

Assalamualaikum...selamat pagi geng-geng blogger samada yang baru mahupun yang lamer..kalau belum jadi follower silalah daftar diri ek....nnt kiter bagi duit rayer...kikikiki...

Pejam celik..pejam celik lagi seminggu nak rayer kiter kan...syoknyer rayer...Gaji dah dapat...tapi dah abih...bayar tu..bayar ni...utang tu..utang ni...yang tinggal pun cukup2 makan jek...bestnyer kalau keje gomen..dah sah2 dapat insentif RM500...boleh gak diguna pakai. Kalau keje swasta cam den ni....ermmmm (ngeluh plg panjang)..entahkan ada entahkan tidak. Nasib baik baju anak2 aku dah standby dr awal tahun lagi. Style aku..bila Sogo sales jek..aku mesti pegi...lantaklah orang nak kater aku ni asyik shopping jek..duit aku bukan duit korang...(emo plak)..

Kenapa aku suker beli awal? Sebab aku bukan orang kaya yang sentiasa ada duit jek..so kena standby..kena buat perancangan awal..beli tiap2 bulan paling kurang sepasang seorang....so, menjelang rayer..dah ada 11 pasang...ahaksss!!!!giler koo....xderlah sampai 11 pasang....dapatlah 4-5 pasang seorang...yang tu pulak..stok setahun aku x beli baju dorang plak...jimat tak? So...bila tiba nak rayer taklah pening sangat kepala ni memikirkan nak beli baju dorang tu...

Tapi kalau ada bonus ker insentif duit rayer ker....ok gak kan....boleh tambah2...aku nak beli sofa...meja makan...bla..bla..bla..(semua untuk rumah SU3)...Adalah dimaklumkan...aku tak berayer di rumah baru tau...tak lengkap lagi...mintak maap ek...

Lastly....Bosssss!!!!!!!bila nak bagi bonus rayer nih????????????


2 ulasan:

Nieza Ishak berkata...

yurp
nieza pun jenis awal2 beli ... tak last minit.

Alin Marlini berkata...

nieza: gud2..kalau tak..xder baju rayerlah bebudak tu..kikiki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...