KAMU YANG SUKA SAYA

20 Julai 2010

Bila mau pindah?

Salam semua blogger2...lama tak update pasal umah teman kan......bukan aper nnt ada org boring pulak...tapi ada gak yang tanyer apa dah jadi ngan umah aku..Everything is orait n still under construction.

"Banyak ker buat renovation?"
"Taklah sangat...saya cuma buat kitchen cabinet, plaster ceiling n wiring jek...no extend2 (budget ciput jek....)"

"Bila nak pindah?"
"Erm...tak taulah lagi..psl x siap lagi..maybe sblm posa @ tgh posa @ tengah rayer...kikikiki..Nak duduk boleh ajek..tapi umah kosong jelah..."

Sekarang ni...tiap2 minggu pergi SU3...lawat tapak...buat masa ni Grill dah pasang, Kitchen Cabinet Idaman aku dah siap sepenuhnya...cuma tinggal plaster ceiling ngan wiring2 jek tak siap lagi..tak sabar nak tengok lampu ajaib aku tu...nak tengok camner ruper lampu ajaib aku???Nantilah...lepas siap semua baru aku tempek kat blog ni ek..bukan menunjuk2...tapi supriselah sikit...

Lagi satu ...ikut hati boleh mati bila citer psl masuk umah baru ni...terutama jenis orang cam aku ni yang sebelum ni duduk celah ketiak mak bapak...semua nak kena beli baru..tapi mak kater...pelan2 kayuh...beli sikit2...jangan gelojoh...aku igt pesan mak aku tu...sebab aku ngan Encik Suami bukanlah berduit sangat pon..dah ader umah sendiri pun cukup bersyukur. Biarlah orang nak kater janji aku bahagia dan tak nyusahkan orang lain...

Ada masa aku upload gambar2 umah aku yg separa siap tu ek....dadaaaaa....

2 ulasan:

daisy berkata...

yaaaayyy...
nanti boleh beraya dengan rumah baru~

Alin Marlini berkata...

hrp2..smptlah berayer...dtg tau...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...