KAMU YANG SUKA SAYA

16 Julai 2010

Blog itu apa?

Ada orang tanyer...
Soalan 1
"untuk aper blog ni?"
Soalan 2
"apa nak buat kalau ader blog ni?
Soalan 3
"camner nak buat blog ni?"
Jawapan 1
"blog ni untuk orang yang suker bloglah.....hahahahahahaha...tak tau jawapan....Taklah..setelah digodam2 dlm internet..blog ni bermaksud..perkongsian peribadi sang penulis blog. Kita boleh tulih apa sahaja yang kita suker cam...citer2 kehidupan kiter...hobi kiter..bisnes..perjalanan hidup kiter...bukan bertujuan untuk membuka pekung didada tetapi berkongsi rasa bahagia..sedih..suka..duka..dengan bloger2 yang lain..yang sama minat ngan kita"
Jawapan 2
Jawapan sama jek ngan jawapan no. 1...kiter blh letak gambar2 yang kiter suker..tulih apa yang kiter buat sepanjang 7 hari 7 malam..yang penting kena rajin tulih..tulih..dan tulih...kalau tak update...nanti orang boring plak..bila buka ..balik2 citer2 yang samer....
Jawapan 3
senang jek...korang pi type blogger then sila ikut arahan. Buatlah apa yang patut ek..kalu tak tau..jangan segan silu tanya blogger2 yang..Kami blogger2 akan sentiasa tolong menolong..pasal satu ketika dulu pun kitaorang cam tu gak...terutama aku....kikikiki....Selamat buat blog!!!!
Aku memang seorang yang suker menulis...dari sekolah2 lagi...angan2 nak jadi penulis novel..hajat tak kesampaian...dapat citer tentang kehidupan sendiri pun jadilah..tak payah susah2 nak buat buku cam artis2 tu...kikikiki...Apa yang aku tulih curahan rasa sahaja..tiada sangkut paut dengan hal lain..oang kater tak pendam2....lebih baik luahkan....(jiwanglah pulak). Sesaper yang suker baca...terus tanam minat membaca anda pada blog comey aku ni...pada yang tak suker membaca...sakit hati..sakit mata...boleh pejam mata...buat2 rabun....kikikikiki...
Ingat!!!!jangan salah guna blog...padah jawabnyer......
*bukan salah aku yang menulis......salah keyboard pc ni...kakakakakaka....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...