KAMU YANG SUKA SAYA

09 Ogos 2012

NUFFNANG BERUBAH WAJAH

Semalam bukak NUFFNANG still yang lama. Hari ni dah berubah wajah. Agaknya nak raya ni dorang tukar baju...hehehehehe...Pening-pening lalat gak mula-mula tu...Apapun makin cantik NUFFNANG. Jangan lupa hadiahkan saya Buffered Earning hari-hari ek...


Semakin cantik dan canggih manggih...


Page View pun dah lain...

Sila kesiankan jumlah perlu dituntut tu ek..sejak 2009-2012 tang tu jelah jumlahnya. Bila nak cash out? Tunggu berubah jadi RM6,055.00.....hehehehehehe...

Wahai NUFFNANG tolonglah bagi saya BE banyak-banyak...(^__^)

9 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

BE saya pun dah lame takdeeee....

Anum Shukri berkata...

wahh..dah banyak tu..sy punya lagi ciput..

ieda berkata...

aah dah lama juga nie
mula tgk macam pelik
tapi nampak lebih xclusive kan

dikk ada yg x kena ngan iklan nuff adik tuu .. sbb dah lama benar x pernah ada BE kan ..
pelik akk nie

Nens Collection berkata...

sy pon samee..1 thun setengah dh..ade 17 hengget ajek..hoho

Nens Collection berkata...

sy pon samee..1 thun setengah dh..ade 17 hengget ajek..hoho

Myra Jay berkata...

InsyaAllah mudah-mudahan ada rezeki tu nanti ;)

atuk berkata...

Salam Ramadhan Alin

saya tak pernah rasa lagi...

doc berkata...

saya tak pernah klik iklan sapa-sapa lagi tahun ni...

gadisBunga™ berkata...

saya dah lama tak jenguk nuffnang. dok doblas inggit gituuu jugak. hahaha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...