KAMU YANG SUKA SAYA

02 Mei 2012

WORDLESS WEDNESDAY #023


14 ulasan:

Kakzakie berkata...

Tak kisah duduk kat mana pun kalau dah khusyuk membaca...

sisdee berkata...

kat bookstore ke..my kids selalu camtu hahahaa

lieyalatif berkata...

alhamdulillah...amalan yg baik ...dari kecik kene terapkan nilai murni ni....

Mak Lagenda berkata...

Bagus anak mama!! membaca amalan mulia gitu..

kakcik berkata...

Membaca jambatan ilmu. :)

ieda berkata...

alhamdulillahhhh
sejukkk matooo nie ;)

.: iEyLa :. berkata...

suke tgk budak2 duk bace buku kt kedai buku...
tp budak encem tgk buku tu kaler purple..
auuww..sukenyee..hihi

Alin Marlini berkata...

Kak Zakie : kalau pi Ikea @ tesco mesti bebudak ajak singgah Borders kat The Curve sb nak bc free..hehehe

SIsdee : kat Borders

Lieya : so far drg mmg suka bacalah tapi buku merapu2

Mak Lagenda : :)

Kakcik : harap2 sampai ke besar dornag suka membaca kak..

Kak Ieda : hehehehe

diana berkata...

anak lelaki mesti suka baca buku2 macam tu kan>??sambil tengok gambar depa berangan..heheheh

- dieyana - berkata...

alhamdulillah, ulat buku..:-)

alin berkata...

alahai rajinnya :)

eni berkata...

rajinnya...elok tu kalau dr muda jinak2 dg buku...:)

Azian Elias berkata...

kat library baru tu ke?

umUMRA berkata...

wahh...khusyuk beno membaca...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...