KAMU YANG SUKA SAYA

10 Mei 2012

Pembersih Wajah Lembapan Mendalam Safi Rania Gold

Saya masih setia dengan Safi Rania Gold. Sebab?

Sebab saya masih berkemampuan membelinya :)

Sebab saya masih selesa dengan produknya :)

Sebab tiada sebarang masalah timbul semasa menggunakannya :)

Sebab saya tak mampu nak beli SK II :(

Sebab saya selalu tergoda dengan promoter kat Sogo tu (^_^)

Saya beralih ke Pembersih Wajah Lembapan Mendalam.

Promoter kata pembersih ni siap ngan moisturizer sekali. Memang patut dia promote kat saya sebab saya malas guna pelembap sebab muka saya berminyak...huhuhuhuhu...

Sebenarnya...saya tertarik ngan botol dia....hehehhehehe...

Kepada TOKEI SAFI yang selalu saya order tu...jika ada stok ini sila roger-roger ek.

Dah lama tak buat facial muka. Korang tahu tak tempat yang murah & best :)

p/s : Jangan lupa tinggal jejak kamu ye. Saya dah alih letak bahagian footer blog saya :)

12 ulasan:

Azian Elias berkata...

Jadi duta lah awak yeee..

munna berkata...

ingat nak cuba produk safi rania lepas ni....

:: Riri-Fatieha ::~ berkata...

pernah guna, tp tak serasi dgn kulit :(

Anum Shukri berkata...

best ke guna safi rania ni?

Tanpa Nama berkata...

mmg dah lama teringin nak guna safi ni.. tp x beli2 sampai skang. hehehe

adarnadzmie berkata...

akak belom jumpa lg pencuci muka baru ni... nnt nk g tgk kat pasaraya kot2 jumpa...hehe...

Liza Razak berkata...

x pernah cuba lg produk ni...teringin la nk cuba lps ni

atuk berkata...

Assalamualaikum Alin

ada yg sesuai untuk atuk tak...he he

yangyuyu berkata...

wah kak alin lawonya header tu rasa jealous lak..hehe...sy ni ambik gambar org je gambar sendiri susah nak ada..kalau ada org ambik kan tak cantik..hehheee...


btw kita sama-sy setia ngan srg dah 3thn oo...same reason, murah dan takde masalah:)

Izan Ishak berkata...

wahhh... pasni mesti wajah kak alin lebih cantik berseri...

AQ Eyfa berkata...

hahaha..lin ada jek..lupe nak gtaw lin..Mmg bagus pun pencuci yg ni sbb ada pelembab skali rege RM14.90 jek.

Myra Jay berkata...

Safi memang ok, tp muka cheq pakai tak berapa seswai :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...