KAMU YANG SUKA SAYA

03 Mei 2012

DIY : Gunting Rambut sendiri

Do it yourself!

Qayyum ni memang cerewet sikit bab gunting rambut. Kadang-kadang hantar kedai gunting jek. Kedai mamak dia tak mau sebab busuk bau anei..Kedai Acheh pun kekadang tak mau sebab bau ketiak. Ada-ada jek Qayyum ni.

Last-last babah jugak jadi tukang gunting.

Rambut Qayyum sebelum gunting. Rambut dia memang cepat panjang. Bila dia dah mula garu-garu kepala tu memang wajib dipotong (sila abaikan keadaan disekeliling ek)
Begitulah aksi-aksi Firhan Qayyum ketika gunting rambut. Kalau kat kedai sopan gitew....bila Babah DIY...macam-macam ragam dia buat..
Teng!Teng!Hensem tak saya?Hehehehehehe...

Sebenarnya dari kecik-kecik dulu..memang saya nak sangat biarkan rambut dia panjang...tapi kalau terlebih panjang sikit..mulalah gatal-gatal.

Bila dah potong plak..lain plak citernyer...dia akan lebih agresif. Lebih besar akal dia....

Apapun..janji dia selesa. Terima kasih Babah sebab selamatkan duit poket :)
 

20 ulasan:

kakcik berkata...

Babah boleh ambil upah gunting rambut anak2 jiran ni. :)

adarnadzmie berkata...

senang la qayyum ada tukang gunting rambut persendirian... jimat...hehe...betul tu alin anak2 akak pun mcm2 gelagat klu potong rambut...:)

fieda berkata...

senang ada mesin tu boleh potong sendiri je..

kasihredha berkata...

terernya babah potong..bukan mudahkan, kena ada skill.

MrS. F!zA berkata...

hahaha jgn kata qayyum.. makcik pon pning lah bau busuk ane ngn ketiak bangla..hahahha

.: iEyLa :. berkata...

hikhik..seb baek babah pakai cincin azimat..tu yg xbau anei tuh..hihi
pnjang ke pendek ke rmbut Qayyum ni..
tetap my encem boy..hikhik

:: Mrs.Eady :: berkata...

sudah hensem! :)

- dieyana - berkata...

hahaha, bau ketiak, bau anei, pandai je Qayum nih.... tutup idung tu bau babah ke apa? ahhahah, qayum ensem dgn rambut pacak gitu. Anak dieyana kalau ada terlebih rambut skit, mula la nk pacak...;-)

lieyalatif berkata...

wahh okey le.....cun lak tu...pasni tak yah le susah gi barber .....boleh potong dirumah sajork hihihihi.....

QA's ~ mamapapa berkata...

wah!wah!!pandai babah dia gunting rambut..untung qayyum..ada personal barber :)

Fieza79 berkata...

mujur babah jd penyelamat keadaan...apa2 lah janji rambut tergunting kemas...ensem dah tuu..

Hanis Azla berkata...

hensem anak bujang alin.. nasib babahnya terer nak potongkan.. klu tak terpaksalah hadap jgk benda2 yg dia tak suka tu..

eni berkata...

pandai gunting...elok pun...save duit...boleh simpan utk shopping2..jln2...hehe..

Mak Lagenda berkata...

Pasnih boleh bukak kedai gunting rambut lah yea

Anak2 mak, angah nan sorang tu yg cerewet bab rambut dia. Salah cutting, hahhhhh..muncung dia berjam2

aanie berkata...

jimat RM8 kan? hehe....

sisdee berkata...

syahmi (anak saya) mmg tak nak gunting kat kedai..nk ayah dia gak :)

Myra Jay berkata...

Gunting sendiri senang, murah dan jimat ;)

munna berkata...

yg penting masih ada terpacak sikit rambut kat depan tu

atuk berkata...

Assalamualaikum Alin

hensemnya Qayyum....

Tanpa Nama berkata...

dh ensemlah dye gunting rambut..hehehehe pandai babah dye wat kn.....kuikuikuikui

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...