KAMU YANG SUKA SAYA

03 April 2012

KAMERA LOMO

Sudah lama saya mengidamkan kamera jenis LOMO ni...tak dapat DSLR...dapat LOMO pun jadilah....

Saya tahu ramai yang tidak tahu akan keglameran kamera jenis Lomography ni. Mungkin pada pecinta dunia fotografi je yang tau. Sungguh! saya jugak tidak tahu akan kegunaannya tapi terlalu ingin memilikinya satu hari nanti..sebab saya juga fanatik pada alam fotografi tapi tak berapa nak mampu..Ngeh!Ngeh!

Kamera jenis LOMO ini memerlukan kita kembali ke zaman dulu-dulu. Zaman kita guna kamera menggunakan negatif filem. Ada ke lagi jual negatif filem ek? 

Terlalu taksub sebenarnya dengan LOMO ni..Tidak sabar sebenarnya ingin melakukan aksi-aksi di luar batasan. Dengan LOMO korang tak payahlah nak posing-posing ala-ala Paris Hilton. Dengan LOMO korang kena posing ala-ala Mr. Bean. Hahahahaha..sebab LOMO ni memerlukan aksi-aksi korang yang cam sengal-sengal tu..Tak perlu risau ngan muka comel korang, kesengetan misai, muka berminyak, jerawat sebab itulah dunia LOMOGRAFI. Sengal....hehehehehehe..

Lepas dapat email dari MILK DEAL..terbeliak mata memandang. Giler ko murah tuu..RM25!!Sapa taknak......
 
Ada berannnnn? KLIK SINI jika berminat.

p/s : tak sabar menunggu.....


12 ulasan:

aanie berkata...

first time dengar....memang ada eh??

miloais milo berkata...

menggugel sekejap - nak tau apa itu kamera lomo.... hik hik hik

~najwa~ berkata...

saya suka tgk 'hasil' kamera lomo, oldies~

~najwa~ berkata...

saya suka tgk 'hasil' kamera lomo, oldies~

Kakzakie berkata...

Kakak masih ada kamera lama yg guna filem tu tapi kedai gambar tempat berdekatan kakak rata-rata dah tak jual pun filem...

Rinna berkata...

Cam menarik laa plak.. :)

PinKy MoMMa berkata...

lomo tu comel okey ;)
murah sangat harga itu hehehe..

Liza Razak berkata...

saya pon dapat jugak email milkadeal n.murah gile tuh..baik akak beli.nanti boleh la photoshoot :)

whitecappuccino berkata...

penah dengar pasal kamera LOMO ni..tapi tak ingat bila hehe

hazfee berkata...

hehe, dah lama jugak inginkan lomo ni tapi simpankan dulu hasrat nak beli tu :)

ehem, ada kot jual filem tu tapi mungkin tak banyak.hehe

eB ezrin berkata...

wahhhhhhhhhhhhhhh. nanti show yer? :)

Alin Marlini berkata...

hai all...saya dah order..nnt saya show off ek..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...