KAMU YANG SUKA SAYA

05 April 2012

Double 3

Ye...saya sudah 33 tahun. Alhamdulillah masih diizinkan menikmati untuk berkasih sayang. Masih diizinkan untuk menikmati ciptaanNya. Dikelilingi insan-insan tersayang. Ibu bapa yang masih menjaga saya walaupun dah beranak pinak. Suami yang tak pernah jemu melayan kehendak saya yang selalu merapu-rapu. Anak-anak yang amat saya sayang lebih dari diri sendiri. Adik-adik dan ipar duai yang memang sporting morting. Saudara mara dan kawan-kawan yang memang awesome!

Ah! Begitu indah kehidupan ini dengan kamu-kamu semua. Alhamdulillah :) Thanks Allah.





18 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

Happy Birthday kakak cayunk!!!
moga denagn bertambahnye umur ni maka bertambahlah keceriaan dalam hidup akk...
muahhh2...HB!!

kakcik berkata...

Semoga kesejahteraan dan kebahagiaan tetap menjadi milikmu sekeluarga.

Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran. :)

kak eni berkata...

hepi birthday adik ku sayang...moga Alin sekeluarga pjg umur,murah rezeki,dirahmati dan diberkati Allah selalu....

ni link blog baru kak eni yg rasmi...hehe...yg lama dah digodam..yg wordpress tu pun tak pakai...yg ni real punya...can delete yg lama iteww ye...hehe...xoxo...

SYANI berkata...

Happy birthday to u ... Sebaya rupanya kita..hehehehe

Izan Ishak berkata...

happy birthday kak alin...

moga terus diberikan kesihatan yg terbaik, dimurahkan rezki dan dipanjangkan umur hendaknya!

adarnadzmie berkata...

selamat hari lahir buat Alin...semoga apa yang dihajati akan dimakbulkan...moga panjang umur dan dimurahkan rezeki...aminn..:)

~najwa~ berkata...

hari jadi alin ke? happy birthday!!

:: Riri-Fatieha ::~ berkata...

happy birthday kak Alin... Semoga panjang umur dan gembira selalu d samping keluarga...

Miss Butterfly berkata...

happy birthday to you . n to me jugak . jom celebrate skali ! hikhik :)

wardah @ fie shah berkata...

Selamay hari lahir Alin. :)

qila berkata...

hepi birthday kak!

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

walau pun ak dh makin tua kerepot tapi akkjiwa akk still muda.. hehe.. jgn mare :)

wahida berkata...

selamat hari lahir...
semoga panjang umur murah rezeki hendaknya...amin...

Tyntha Lana berkata...

Alhamdulillah kak..sedar tak sedar, 33 thun bernafas dibumi ini dengan izinNYA kan :)

Semoga dilindungi olehNya seisi keluarga :)

Qyla Aqilah berkata...

Memberikan kelainan pada hari anda. Saree material yang boleh dibuat baju kurung, kebaya, blouse dan sebagainya.
Mai ler berkunjung ke blogshop saya..:) Harga yang dijamin lebih murah!!
http://dedazzlerzzshoppe.blogspot.com/

Rozita berkata...

Happy birthday alin. Masih muda lagi alin ni. Semoga berbahagia bersama orang yg disayangi.

Hanis Azla berkata...

Alhamdulillah untuk semua yg membahagiakan Alin.. semoga terus mendapat keberkatan hidup hendaknya.. Happy birthday..

Chenta Eyfa Najibrz berkata...

Moga sentiasa dalam dakapan kebahagiaan dan kecemerlangan utk hidup dunia & akhirat.amin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...