KAMU YANG SUKA SAYA

09 Mac 2012

Takdir Fitrah Terindah

Guna jari pun boleh!!!!!

Disebabkan nak jugak tandatangan penulis, saya menggunakan orang ketiga. Terima kasih atas IEYLA  sebab jadi orang tengah (~_~)
 Kiriman yang ditunggu dahpun sampai. Rasa teruja sangat....
 
Korang kenal HANIS AZLA? Saya pun tak kenal...hehehehehe...ruper-rupernya selama ini saya adalah stalker dia sampailah saya baca entri IEYLA baru saya tahu beliau adalah seorang penulis novel. Dan beliau jugaklah satu-satunyer novelis yang mengikuti blog saya. Suka sangat (^__^)
 
Sila lihat tandatangan beliau. Ngeh!Ngeh! Suka teramat sangat. teringat zaman sekolah menengah dulu...memang selalu berangan nak dapatkan tandatangan artis. Kali ni mimpi jadi kenyataan..walaupun bukan Kak Fea HANIS AZLA artis tapi saya rasa amat berbesar hati. Cuma belum bertentang mata jek. 

Entah bilalah saya ni nak jadi penulis kan? Ramai yang bagi galakan cuma saya belum cukup kuat rasanya. Takat tulis entri yang merapu meraban ni bolehlah...
Ribuan terima kasih pada IEYLA & HANIS AZLA.  



7 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

enjoy ur reading kak...
most welkem..t blnje eskrem tuk adik ek..hikhik

*SiRibenMerah berkata...

mcm best je buku neh.. nk kena g cari jugak la...

~~zAnAfAhMi~~ berkata...

Salam pagi jumaat Alin, akak lagi la tak kenal tp nanti akak pi blog dia.
Novel2 ni akak takde sgt masa nak membaca sb kalau mula membaca, akak tak suka diganggu. Mslhnya...tak boleh concentrate, bila mlm pula mata tak boleh sgt mmbaca.
Oh ye, tahniah dpt sign tu..hehe..

Hanis Azla berkata...

Terima kasih banyak Alin.. Semoga TFT kena dengan jiwa Alin juga.. enjoy reading.. semoga persahabatan yg terjalin berkekalan.. ada rezeki nnt2 kita jumapa ya.. akak doakan cita-cita Alin untuk menjadi penulis akan tercapai juga nnt..

kakchik@ella berkata...

nak jugak. jeles nih. hihi.

whitecappuccino berkata...

akak dah beli novel ni..best!! seronoknya dapat signature hanis!

Chenta Eyfa Najibrz berkata...

bestttt nyewwww~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...