KAMU YANG SUKA SAYA

19 Mac 2012

Picnic @ Taman Wetland, Putrajaya

Lepas tengok Hot air Balloon..kami dah bersedia nak lepak-lepak. Ala-ala picnic. Kami terus ke Taman Wetland.

Bentang tikar..bawak kuar makanan..terus ngap. Semua kelaparan.
 Sebelum makan..possing dulu..CHILL (^__^)
 Meehoon Sg Buloh, Nugget, Sosej dan jajan sebagai bekalan
 Sebenarnya dah lama tak berpicnic-picnic nie...best jugak kan...

Request dari anak-anak..nak picnic tepi laut plak :)

15 ulasan:

ratusiput berkata...

ooo tu la alas piknik yg bli kat daiso ye...nipis tak alin?nanti boleh bli jugak sng kan kalau gi lepak memana leh bentang...

Hanis Azla berkata...

wah.. sesekali picnis tepi tasik seronok juga kan.. bebas anak2 nak bermain..

POSH76 berkata...

bess gak sekali sekala piknik camni...

miloais milo berkata...

bestnya! lama dah iols dan sekeluarga tak berkelah camni....!

munna berkata...

seronok kumpul anak beranak sambil berpicnic mcm ni....

mamaNoriz berkata...

cantik nye port piknik tu...

sya penah ke sana tpi lalu luar je...
masuk free je kan...

ibh berkata...

Alin..Sekali sekal buat mcm ni syok jg tau. tak pa la tepi tasik pun..ble jg peling2 ala2 tepi laut or air terjun..hehehee

whitecappuccino berkata...

seekali gi picnic memang seronok.

Belalang hijau Perisik berkata...

bestnya... belalang pun dah lama x picnic2 mcm ni :)

Myra Jay berkata...

Walau makanan simple tp sebab picnic punya hal terus nampak sedap :)

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

dating ye. seronok sesekali picnic kat taman sambil makan cam ni. anak -anak kita mesti suka alin.

ShAcQeLa berkata...

seronoknye..berpicnic..terasa juga nak picnic...bertambah meriah la kalo ramai n dpn dgn tasik..

kasihredha berkata...

bestnya ber piknik dgn family..
akakk suka berkayak di wetland ni..sampai hitam legam muka yg dah hitam ni :)

Chenta Eyfa Najibrz berkata...

part mkn2 pun besttt gak..hehehe

- dieyana - berkata...

bestnya picnic mkn bihun..:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...