KAMU YANG SUKA SAYA

22 Mac 2012

Jom berphotoshoot bersama The Ladies Photographer :)

Tentang entri WORDLESS WEDNESDAY saya semalam..tentu kamu-kamu menyukainya kan? Saya juga......bukan sebab perasan tapi memang perasaan ikhlas saya sendiri. Pujian A+ pada si tukang ketip gambar. Saya puji hasil kerjanya.

Sebenarnya...banyak lagi gambar yang menarik..tapi biarlah saya tontonkan satu jek..selebihnya di hari kemudian...sebab masih menunggu 'sof copy' dari si tukang ketip gambar.

Jika kamu-kamu ingin abadikan gambar keluarga kamu-kamu seperti saya....Jom kita jenguk-jenguk THE LADIES PHOTOGRAPHER dan boleh tanya beliau dengan lanjut. Tuan badan, Ummi Sa'dah. Baik orangnya. Sporting.

Jangan terlambat sebab masa promosi terhad. Jom!!!

5 ulasan:

Ati Masrif berkata...

oh..rupanya di snap oleh
jurugambar pro..

patutlah cantik :)

mummy_ayu berkata...

ooo..ada baca promo dia tu...

Unknown berkata...

bess promo camni

dalila berkata...

patut pun.... profesional... :)

afzan berkata...

wohoo, dah dapat +ve feedback dari customer nampaknya ummi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...