KAMU YANG SUKA SAYA

28 Februari 2012

Pasar Jatinegara

Pada sesaper yang nak kawin dan tercari-cari doorgift..boleh singgah Pasar Jatinegara. Tupun hasil google dari blog KAK LEEZ. Tak pernah pegi pun Pasar Jatinegara sebelum ni dan tak tahupun...Dorang kata kat sinilah tempat menjual barang-barang doorgift secara grosir @ borong.

Gambar ni saya curik dari Pak Google :) Bangunan dia memang nampak buruk dan daif. Masuk-masuk je dalam bangunan..masyaAllah...panas berbahang. Memang tak berekon kot..cuma kat kedai-kedai yang ada kipas. Kalau bawak budak-budak..bukan budak-budak jek menangis..mak ngan bapak pun turut nangis. Panas....dengan sempit dan agak sesak tapi saya sangat suka...tak caya? cer tengok gambar.......

Segala assesori ada..kalau mak saya gi nie..mesti mabuk laut. Semua cecantik dan memurah sangat. Tapi nak murha lagik kena beli boronglah..
Berpinau mata nengok brooch ni..tapi saya tak beli brooch pun sebab besar-besar sangat..saya beli cincin + gelang untuk ole-oleh keluarga...
Macam-macam doorgift ada...rasa cam nak kawin balik plak..cantik-cantik..tapi empunya diri tak berkenan plak..kesian bos saya tu..
Akhirnya borongan kami ialah kain batik. Memang berbaloi shopping kat sini. Boleh beli secara pukal. Sapa nak niaga boleh ke Pasar Jatinegara.



9 ulasan:

~najwa~ berkata...

kena bwk byk duit nih ;)

POSH76 berkata...

mak aiii happening....mcm2 ada

LYAfrina berkata...

kat indon yer??
harga pon berbaloi kan??
byk gak jualan tu n mmg nmpk sesak jer..

ratusiput berkata...

perghhh kalau ratu pun mau mabuk laut kalau gi sini...ehehe..

munna berkata...

menariknya...mmg kena tebal poket bila dtg sini nampaknya

aanie berkata...

beli borong la..blh balik jual kat sini....

dela berkata...

amboi meriah barang2... kena bawa duit juta2 rupiah ni... nti byk yg berkenan.. :)

dela berkata...

amboi meriah barang2... kena bawa duit juta2 rupiah ni... nti byk yg berkenan.. :)

Leez M. Saaid berkata...

Wahhhh sakan shopping. Siap highlight nama akak tu huhuhu. Mmg panas pn kat situ...cair make up uolss.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...