KAMU YANG SUKA SAYA

03 Januari 2012

Satu Petang di Muzium Kota Kuala Kedah

Satu petang yang hening....

Kami ke Muzium Kota Kuala Kedah.
 
Tempat yang sangat menarik. Orang yang duduk Kuala Kedah pun tak sampai lagi..betul tak? Kami orang Selangor dah sampai......hehehehehe...


  

 





 
 
 

Sekian, terima kasih :)

13 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

alolo..sweet nye..
abg ensem xleyh renggang ngn psp die.. :)

kakchik@ella berkata...

cantek la rmh lama yg dijadikan muzium tu. Klasik.

adarnadzmie berkata...

betul tu alin... akak baru pi sekali.. tu pun dah lama..hehe...
amboi alin n the gengs posing sakan yer....haha

Azian Elias berkata...

anak beranak semua suka bergaya ye..cantikkk

~najwa~ berkata...

comelnya kakak pakai tudung macam tu ;) cute...

ziana berkata...

Hua..Lin..mmg akak tak pernah sampai

Alin Marlini berkata...

ieyla : PSP tu ibarat nyawa dia la...

Kak Chik : memang klasik kak..1st time sampai memang dah teruja..

Kak Normi : hehehehe..akak pun dah sampai..hehehehe..bestkan..possing tu wajib :)

Kak Yan : kakakakaka....memang suker

Najwa : nak macam Hana Tajima katanya :)

miloais milo berkata...

iols tak tau pun muzium ni ada...
ekekekke

Dalila Hamid berkata...

alin.... cuti sakannya.... x masuk kerja lagi ka? esok bos panggil masuk kerja urgent!! hhheee.. jeles tau dpt cuti panjang.... :( wlupun dela sendri org kedah... tpi x pernah pun ke sana....:( ketinggalan la pulak..)

munna berkata...

wah!...berjalan sakan ye Alin

ainnoraini berkata...

Tak pernah lagi sampai kat sana...
Mesti seronokkan jenjalan mcm tu..

Pondok Usang berkata...

cantek muzium nye..

Liza Razak berkata...

kalau photoshoot mmg cantik..bestnye boleh holiday :) cantik gambar !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...