KAMU YANG SUKA SAYA

03 Januari 2012

Pekan Rabu

Salam. Masuk hari ke 3 di tahun baru. Terima kasih Allah kerana masih mengizinkan saya bernafas.

Masih belum habis entri Cuti-Cuti Malaysia saya. Selepas pulang dari Penang, kami terus ke Bedong, Kedah. Tempat penginapan kami..rumah sepupu saya :)

Esoknya, kami ke Pekan Rabu. Cari apa? Apalagi...cari ikan pekasamlah...last pergi..7 tahun yang lepas.

Bukan main jauh Abah beli songkok. Songkok raya katanya...


Sambil tunggu atuk ngan nenek membeli belah...kami possing2 dulu..

Macam-macam ikam pekasam adaaa...goreng letak cili padi..sodappp...

beli jangan tak beli...

13 ulasan:

eB ezrin berkata...

la;p sampai c2 musti shopin sakan kan?

mamaNoriz berkata...

cantiknye ankdar tu pakai shawl...

kat jb ada gak Pekan Rabu tapi tak menjdi pun...
maybe sbb nk tiru kedah tu lah jadi tak de sambutan sbb takde identiti tersendiri kan...

adarnadzmie berkata...

pekan rabu tu dah dekat ngan kg akak.. byk yer sopin...hehe

abah khalisha berkata...

Jauh betul bejalan dari Penang ke Kedah plak tu

ziana berkata...

Akak pun tak tau situ ada Jual Pekasam..Hampeh tul

aimaniman berkata...

salam kenal dan dofollow sini

seronoknya baca dapat cuti2 malaysia,.. akak jarang dapat sebab cuti akak x sama dengan en somi, bila cuti panjang dia x cuti plak, nasib badan ler

Alin Marlini berkata...

Eb : kat sini jenguk2 jek..hehehe

Alin Marlini berkata...

Mamanoriz : mekacih. kat jb pun ader? tak tau plak..lenkali bubuh pasar selasa..hehehe

Alin Marlini berkata...

Kak Normi : hehehehe...lenkali leh singgah..

Alin Marlini berkata...

Abah : 3 negeri sekali harung

Alin Marlini berkata...

Kak Ziana : tak tau? ish..ish..xpe..skung dah tau..nnt pi beli bebanyak..

Alin Marlini berkata...

Kak Aiman : ala..setahun berkali2..ops..setahun sekali..hehehehe

Mama2Q berkata...

eh.eh sama la entry kita tentang pekan rabu : http://qaisaraqaid.blogspot.com/2011/09/wednesday-town-bukan-wordless-wednesday.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...