KAMU YANG SUKA SAYA

06 Januari 2012

Pi Padang Besar Plak :)

Harap maklum..masih berbaki Cuti-Cuti Malaysia saya ek...

Hari ke 3 kami di Kedah..

Kami berkobar-kobar ingin ke Padang Besaq..dengar ceriter..macam-macam adaaa....

Nyata...memang benar. Mak bapak jek takdak...betul tak KAK ZIANA?




Konpius jap.....Nasi ke Nasik? Rasa-rasa orang Perlis sebut Nasik kot?

Apsal perut ko buncit dik?..ngeh!ngeh!

Bakal model untuk Poh Kong tahun 2012..kekekekeke..

Berpinau mata melilau melihat aksesori wanita di Padang Besaq ni..adohyaiiii..macam2 adaaaa....

Bukan takat barang kemas..periuk belanga..kain baju..keronsang..dan sebab utama saya ke Padang Besaq yelah..TOTO yang sangat murah (murah dari KL laaa)

Lelong!Lelong! Murah-murah ajer! Segala macam pattern ada..pilih je ikut kenan di hati.

Zaman sekarang tak payah pakai emas tulen..nanti takut kena rompak..korang pakai jek yang tiruan ni..pehtu tayang kat tepi jalan...biar peragut...perompak lalu terkam barang kemas korang. Baru padan muka dorang pasal itu TIRUAN! Kah!Kah!Sila gelak jahat (memang aku anti peragut)
Cincin yang cantik-cantik..tapi saya tak berkenan sebab terlalu menonjol di jari manisku ini....

Rantai pun ada....semua cecantik dan memurah jek..

Cincin lagik :)

Dan hasil pemborongan kami...

Mak punyer gelang :)

Adik Tengah kirim ...

Saya punya (^__^)..comel tak?

Adik kecik punyer..

Saya punya lagik......

Benar kata orang ramai. Berbaloi-baloi berbelanjer di Padang Besaq. Dan berbaloi-baloi jugak nak mengangkut balik sampai tak muat kereta. Separuh pembelian makcik-makcik saya..ditinggalkan di rumah sepupu saya.

Sekian.

Yang Benar,

Peace (^__^)

22 ulasan:

Pia berkata...

"salam alin,amboi bestnya gi jenjalan padang besaq...byk borong eseseri plak tu..akak lama dh tk smpai sana,last pegi sana ada dkt 15 thn dulu kot..."

Chenta Eyfa Najibrz berkata...

best nyew lin bila la akk nak smpai sana.Mmg berpinau bijik mata tgok mcm2 ada.Sakan la lin memborong ek.

.: iEyLa :. berkata...

same gelang kite yg 1st tu kak...
tp yg gelang akk yg lagi satu tu lg cun..hihi

Anne berkata...

bestnyer gi jenjalan. Anne lom gi sampai pdg besar. nak pi jugak la nanti..

Sis-Lin berkata...

Salam Alin..bestnyaaa kalau sis yg pergi ni, mau perabisss beli aksesori je tu..huhuhu

btw, kamu ayu la pakai tudung stle gitu..*wink

diana berkata...

ha ah..
kami orang utara memang sebut nasik..tapi tulis nasi..heheheh

Azzah berkata...

rambang mata tengok kan?

Alin Marlini berkata...

Kak Pia : beli toto je kak..Alin pun agaknyer ntah brp tahun plak nak kesana..

adarnadzmie berkata...

byknya gelang ... lip lap anak mami..hehe...
memang rambang mata la klu tgk brg2kat pdg besar ni...haha

Alin Marlini berkata...

Kak Effa : takdelah sakan sgt kak..takut x muat kete

Alin Marlini berkata...

Ieyla : comel kan...

Alin Marlini berkata...

Anne : pegilah satu hari Anne..beli Toto bebanyak..murah jek

Alin Marlini berkata...

Sis Lin : memang syok kat situ..
hehehehe..thanks sis lin

Alin Marlini berkata...

Diana : tu yg Kak Alin pelik..hehehehe

Alin Marlini berkata...

Azzah : memang rambang mata..rambang duit..hehehe

Nens Collection berkata...

sukernyee soping..
mmg best soping kan..terapi..hehe

ziana berkata...

Memang sronok kan Lin..hanya org dah pernah g yg tau..

Izan Ishak berkata...

waahhhh.... kak alin shopping kat padang besaq!... best tu. sakan lah borong macam2 ye...

kasihredha berkata...

wahhh borong barang kemas ye...:)

MLSC by Rina Isa berkata...

PENCINTA FASHIONS / HANDBAGS!
Jom temui kami di:
http://www.facebook.com/MrsLadysStylo

TQVM! (:

- dieyana - berkata...

wah syoknye, soping sakan ye... gelang alin, simple, sweet gitu...

Liza Razak berkata...

saya pon suka pergi pdg besar kalau balik umah mertua kat Perlis..mcm2 boleh borong kat sane :) cutenye akak !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...