KAMU YANG SUKA SAYA

30 Januari 2012

Kata-katamu Bisa Meruntun Jiwa

Satu hari di The Store.

Berjalan-jalan di tepian kedai Poh Kong sambil mata meninjau-ninjau..kot-kot ada yang berkenan...

Dan budak encem ni bersuara :

Qayyum : Mama pilihlah mana yang Mama suka...

Hati Mama berbunga riang. Macam ada duit jek budak encem ni..

sambung Qayyum lagi : Nanti bila adik besar..adik beli untuk Mama..Mama pilihlah dulu...

Dalam hati tersangatlah terharu sambil tersenyum puas. Aduhai anakku Firhan Qayyum begitu murni hatimu. Semoga Allah sentiasa terangkan hatimu wahai anak. Semoga kamu akan terus berjaya dan sentiasa ingat Mama.



7 ulasan:

Chenta Eyfa Najibrz berkata...

Tounching dgor..Moga impian kan jadi nyata yer Qayyum

.: iEyLa :. berkata...

alhamdulillah...
moga budak ensem tu membesar menjadi anak yg soleh..

MrS. F!zA berkata...

wp lmbt lg nk tggu msa tu tp terharu bila anak blh berfikir gitu kan..

adarnadzmie berkata...

terharu la alin... kira qayyum dah ada niat nak beli kan sesuatu tuk alin walau pun lambat lg.. hehe

Rozita berkata...

Orang putih kata "The tought that counts". Terharu kann bila anak cakap cam tu

Liza Razak berkata...

rasa nak nangis pulak baca entry sis kali ni

Alin Marlini berkata...

Kak Effa : memang touching..dia yg selalu buat org touching kak..

Ieyla : i'allah

Fiza : tak sangka dia akan ckp camtu

Kak Normi : terharu kak..kelakar pun ada

Ita : yup..naluri seorang ibu

Liza : berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...