KAMU YANG SUKA SAYA

13 Januari 2012

Blueberry Cheese Tart :)


Hati gumbira sebab resepi yang dicari dan dicuba menjadi dengan jayanya.

Blueberry Cheese Tart :) Alhamdulillah..puas godek-godek resepi kat intenet dan sekali cuba dah menjadi. Walaupun rupermu tak berapa encem tapi rasamu sedap.

Mahu resepi? KLIK SINI!

32 ulasan:

Cikpuan rara berkata...

wahhhh nmpk sedap.rara ni bila lah nk buat ntah.

Errah berkata...

sedapnya..ni mmg feveret ni..tp xprnh trbt lg..nt nk try la

.: iEyLa :. berkata...

hukhuk..teringin la plak..
nk seket.. :p

:: Mrs.Eady :: berkata...

cantik..tapi kalo dpt rasa lagi cantik :D

cik AngguR berkata...

alahi sedap nyer nk resepi ley tak?

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Alin..terima kasih singgah ke blog k.atie ya.Nampak sedap blueberry cheese tart tu...rajen Alin.Ada lg tak?

Nens Collection berkata...

comel la sis..berseni ajek ukirang ranting2 sakura tu..nyum..nyumm..;)

Fieza79 berkata...

org rajinn...kita malas sikit..sikit jerr heheee...

- dieyana - berkata...

marlini, pandainya awk buat cis tart, cis nampak licin. saya penah buats ekali, tk jadi, rs frust, tk buat2 smpi ke hr ni. tapi sy suka sgt cis tat...

miloais milo berkata...

walawehhhhhhhhhh!~ sedapnya...
nak satu tupperware belh???
ekekekek

adarnadzmie berkata...

wah menjadi la cheese tart alin ni...akak pun teringin nak cuba tp takut x jd..hehe...

Alin Marlini berkata...

Rara..cer try buat..hehehe

Alin Marlini berkata...

Errah : memang sedap walaupun ruper tak der

Alin Marlini berkata...

Ieyla : jom pi umah akak

Alin Marlini berkata...

Mrs Eady : meh datang umah

Alin Marlini berkata...

Kak Atie : sesamer...meh datang umah

Alin Marlini berkata...

dieyana : hehehehe..sekali try terus jadi tapi stil nmpk tak kemas

Alin Marlini berkata...

Nens : comotan jek tu..

Alin Marlini berkata...

Fieza : meh datang sg buloh

Alin Marlini berkata...

Anggur : resepi kat http://alinsweethomes.blogspot.com/2012/01/blueberry-cheese-tart.html

Alin Marlini berkata...

Kak Milo : nak satu tupperware?boleh..meh dtg umah..hehehe

eB ezrin berkata...

comelnyer. antor la sini skit :)

ratusiput berkata...

kalau dpt makan cistat mmg syurgaaaaaaa ehehe...

Chenta Eyfa Najibrz berkata...

gud jobs lin..hehehe

diana berkata...

NAMPAK CANTIK LA..
PANDAI BUAT YE..

Dalila Hamid berkata...

pandai alin buat... dela ni mood rajin ni kecik sgt..!!

ieda berkata...

alooor akak paling suke !!
nak sikittt dikk ... ;)

fieda berkata...

mesti sedap ni..dlm proses nk buat jgk ni..tunggu nk beli acuan jer..

eni osman berkata...

Salam alin jom join GA Pertama Sicantik Sizueka...kak eni dah tag alin....

♥ p a a n i ♥ berkata...

wahhhh kena cuba juga ni :)

LYAfrina berkata...

nmpk sedap...n comel

Izan Ishak berkata...

akak... izan pandai makan aje. nak buat mmg tak reti dan tak rajin.

tergoda ngan kecomelan cheese tart akak tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...