KAMU YANG SUKA SAYA

01 Disember 2011

Ole-Ole dari China


Alhamdulillah :)

Kawan-kawan dah macam tau hobi saya. Sampai mak dorang yang pergipun tolong belikan saya Fridge Magnet (FM). Ngeh!Ngeh!

Ole-ole dari China ni..saya terima dari budak chambering kat opis ni. Kebetulan department saya ni 2 bunga dalam taman jek..so rezeki kami dapat FM & beg kecik2 tu lagi. Mekacihlah Nisa...next time pi Paris..belikan akak FM lagik ek..


11 ulasan:

abah khalisha berkata...

samalah mcm wife abah suka sgt FM tu

miloais berkata...

comel lah beg kecik tu!

Nens Collection berkata...

sama kite gantung2 keychain gak..hehe
mmg seronok..blom pergi lg tu..kalo dh pergi lagi x dpt digambarkan..

cantik beg,bunga2 sakura..;)

.: iEyLa :. berkata...

wahh...untungla akk...nk jugak!!hihi

adarnadzmie berkata...

bestnya dpt beg comel n fm dari china..... hehe

ziana berkata...

tambah lagi koleksi ye

atuk berkata...

Assalamualaikum Alin

bertambah la..FM kat peti sejuk tu...

Wassalam

Amy Syaquena berkata...

wah bestnya , beruntung badan dapat FM dan handbag dari oversea...

munna berkata...

bestnya dpt ole2.....bertambah foleksi fm Alin ye

Yan berkata...

seronok lah awak yeeee..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

wah.. cantiknye... makin bertambah koleksi ek :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...