KAMU YANG SUKA SAYA

16 November 2011

Photoshoot @ Taman Kota Damansara

Orang pergi taman berjogging..kami pi taman possing-possing. Walaweii.....

Seingat saya..kali terakhir pegi jogging adalah zaman sekolah menengah dulu. Mak aiii!!!nampak sangat bertaun-taun tak jogging. Tak boleh jadi nih...kena jogging gak satu hari nanti.

Candid by me :)
saya & belon-belon (^_^)
Naper saya takdak? sebab sibuk layan Qayyum yang sedang berduka lara sebab tak bagi jalan jauh-jauh. Kesian Qayyum..
candid by abah :) klakarlah abah ni...
Dan???Saya takdak jugak...huhuhuhu
Adik Bongsu & BIL :) Sedang mengira waktu untuk bergelar Ibu & Ayah :)
Khalif Danial...
Anak dara saya..Balqis & the Hero's....hero satu lagi...Sentappp!!!
Moksu & Sweet Hearts
Saya & Adik Tengah

Sekian sahaja dari saya untuk anda....

25 ulasan:

Unknown berkata...

cantik combinasi hijau dan biru

atuk berkata...

Assalamualaikum Alin

wahhhh
menghijau.....

Wassalam

- dieyana - berkata...

cantiknya warna photoshoot alin! dieyana suka!

(jom! kita start joging semula...^__^)

CIK JATT berkata...

wah! semua gambar cantik and ceria.
semua ada unsur2 green. i LIKE!

intanfirdaus247 berkata...

warna alam ..hijau..kombinasi yg cukup menarik!

Tanpa Nama berkata...

nice shoot, blh tanya kamera apa ye..hehe..

salam kenal.

Tanpa Nama berkata...

cnteq gamabr2!

TS berkata...

cun2..hikhik
adik akk dah pregnant ek??bestnye...
bertmbah la anak buah mamalong..hihi

Azian Elias berkata...

ahaaa..look so GREEN..

♥SyilaSyira♥ berkata...

cantik gambar..tambah dengan warna yg menyerlah..nampak ceria sgt

Zareene Saifuddin berkata...

cantik2nye gambar.... sure pakai kamera mahal aka dslr nih... hehehehe... alin, bat la tutorial cara pkai shawl cm alin pakai kt entry nih.. zareene dah brp kali try tp asek x menjadi je.. :(

Ati Masrif berkata...

temanya hijau biru ...nice

adik tengah tu tinggi dan cantik :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

wah.. tema hijau ke kak... cantik la sume pic2 ne.. sejuk je mata memandang :)

munna berkata...

cantiklah hijau....sporting lah abah Alin....

adarnadzmie berkata...

cantik2 gambar alin n famili...

Tanpa Nama berkata...

cantik la alin...mcm pro punya photo...semua sporting kan...:)

dalila berkata...

cantik foto... bestnya ambil gambar camni dgn family..... tapi belum berkesempatan.. :(

AQ Eyfa berkata...

Wah ijo my fave kaler..mmg menarekkk

miloaiskurangmanis berkata...

kalerful dan cerai beb!

how is qayyum??? dah ok ke???

jap ye beb...
iols tag uols ye…

http://miloaiskurangmanis.blogspot.com/2011/11/tag-dari-cik-anaa.html

Azian Elias berkata...

suka tgk..

nice color. very radiant.

ct N honey berkata...

suka tgk, gambarnya cantik

Akak Kembang berkata...

Abah, Atuk, dieyana, Cik Jatt, Intan, lelaki Ini, Kak Yan, SyilaSyira, Top, Kak Normi, Dela, Kak Effa, Ct Honey : mekacih alls...family saya mmg suka wat tema2 ni kalau ada event apapun..peh tu possinglah...

Jemari Suri & Zareene : camera adik saya Nikon D90...dan tukang ketip gambarnye BIL saya.

Zareene : i'allah..saya akan buat tutorial. tp tak malu ke?hehehehe

Kak Ati : adik je ke?kekekeke

Munna : abah kiter mmg camtu...

Kak Eni : BIL yg ami...dia ada asas bab amik gambar2 ni..Qayyum jek yg tak sporting

Kak Milo : Qayyum ok...mintak2 sampai bila2 ok..nnt alin amik tag kak milo tu ye..

i luv ualla.....

Zareene Saifuddin berkata...

alin, nak malu apa? malu ker? ala.. sharing is caring kan.. hihhiihi

alongxp berkata...

edit e gamba ni?sbb sy rs cam gambar ni ada kehijauan ckit... memula sy ingat sbb baju, tp tgk kat muka, kat bahagian yg cerah pn, ada kehijauan ckit la..

Akak Kembang berkata...

Zareene : i'allah..nnt saya buat ek

along : edit picasa skit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...